Aldrisialdri Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei, etter ferien oppdaget jeg til min store skrekk at noen av bildene jeg hadde tatt hadde en skjemmende sort flekk. Denne ønsker jeg nå å få fjernet. Helst med ett gratis program.... Noen tips til program og evt hvordan jeg bruker dette programmet til å få fjernet disse flekkene? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Clone de bort i gimp er vel det billigste alternativet. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sliter du med den samme flekken enda? MVH AndyAndy Lenke til kommentar
Aldrisialdri Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Kloning ved hjelp av Gimp synes å virke bra. men det kommer til å bli en del arbeid... mange bilder! Takk for tips. Lenke til kommentar
emero Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) laster opp en jeg tok på 15 sekunder i Photoshop CS4 bare for å vise hvor flott det intelligente kloneverktøyet i det programmet er. Den leter nemlig i nærheten for å finne elementer som passer best inn mot grenseområdene til der du kloner. Dermed klarte jeg lett å holde gjerdet pent. Vi får håpe kamera kommer raskt tilbake, og at de får sjekket alle foringene Helsing han du leverte det til Endret 13. januar 2009 av emero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå