Long Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) EDIT: Tja, da har jeg innsett min utrolige, flaue feil... Boksen for strømtilførselen lyste oransj da jeg skrudde på, noe som indikerte at strømtilførselen ikke var ordentlig satt inn i 360-en. Etter en liten justering, fungerte det. Beklager for at jeg kastet bort tiden deres. XD Jupp, da måtte bare flaksen min gi meg juling ved å gi meg den forbaskende, røde ringen med engang jeg skrudde på. Utrolig bra timing også, med tanke at support-telefonen er bare åpen fra mandag til fredag, og helgen kommer nå. Men uansett, til spørsmålet: Hvor lang tid tok det for dere for å sende 360-en til reperasjon, for å så få den tilbake? Endret 10. januar 2009 av MK-Card Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis du har en hel rød ring så vil jeg heller anbefale deg å putte inn videokabelen ordentlig Lenke til kommentar
Long Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis du har en hel rød ring så vil jeg heller anbefale deg å putte inn videokabelen ordentlig Har 3/4 RRoD og HDMI-kabel. Det skal vel ikke ha noe å si? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 3/4 RRoD? Det heter 3RLOD (Three Red Lights Of Death). Da må du ringe MS, ordinær tid fra dør til dør er ca 5 dager. Lenke til kommentar
Long Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Ah... kjipt. Takk for svar da. Hva med dere andre? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis det var første gangen du skrudde den på ville jeg gått tilbake til butikken og krevd ny, det er din rett. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis den er helt ny tror jeg nok du får en ny i butikken. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ville ikke prøvd på noe towel trick når den er helt ny. Da man kan bare gå til butikken og få en ny med engang Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan fylle ut et skjema på intarwebz også. Det har samme effekt som å ringe kundeservice, noe jeg merket når jeg skulle Gissje igår.. Reservebox FTW! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Towel-trick er ikke noe triks i det hele tatt. Det kan få 360en til å fungere i en dag eller to ekstra, men du skader fort mer enn du midlertidig ordner. Får du 3RLOD (3 Red Lights Of Death), send den til MS. Bedre å vente 5-7 dager mens de ordner den ordenlig og permanent istedet for å plages med en ustabil konsoll. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Towel-trick er ikke noe triks i det hele tatt. Det kan få 360en til å fungere i en dag eller to ekstra, men du skader fort mer enn du midlertidig ordner. Får du 3RLOD (3 Red Lights Of Death), send den til MS. Bedre å vente 5-7 dager mens de ordner den ordenlig og permanent istedet for å plages med en ustabil konsoll. 5-7 dager? Jeg venta vel ei uke før jeg fikk eska til å sende inn i. Den fikk jeg lille julaften, sendte boxen samme dag, og den er "sist sett" i Frankfurt, den 10.01.09 kl 03.30. Nå var vel jeg ekstra uheldig, mtp juleforsendelsene. Men har dårlig tro på at det går på under ei uke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vetduhva? Det kan vi sjekke! Sendte inn skjema igårkveld, så skal jeg si ifra når jeg får eske, når de henter den, når den er i tyskland og når den kommer tilbake! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Sist jeg sendte inn kom en fyr fra DHL på jobb med ei eske, jeg stappa 360en oppi og han stakk av med den. 5 dager senere sto samme fyren på døra med en ferdig fiksa 360. Samme erfaring har en skribent hos gamer.no, les denne artikkelen: http://www.gamer.no/artikler/hjelp-_jeg_el...microsoft/57404 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå