HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dolly Dimple's pizza er godt. Min dagserfaring er at CypheroN har rett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hadde ikke spist siden 11 og så satt jeg meg ned på Dimples 18.00 og fikk et fantastisk måltid. WOHO. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Man FÅR dårlig samvittighet hvis man skeier ut med en stor melkesjokolade, 2 freia påskeegg, en halv pose potetsticks, 1,5l pepsi og gratinert nachos til middag, når man er på "slankern". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Man kan ikke være flink hele tida. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Nei, men det er jo en vanlig torsdag ffs. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 -Å jobbe med skolearbeid er dritkjedelig. SPESIELT når man sitter oppe alt for lenge og har 2 prosjekter samtidig + 2 prøver på mandag. -Det er fristende å kjøpe ny gitar. -Å spille elgitar uten plekter = Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det er ikke vanskelig å jobbe når du først har begynt, og har noen å gjøre det med. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Å gå rundt på CeBit-messa som er gigantisk etter en kveld med drikking er ikke så gøy:( Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Amnesty har flotte skateboards <3 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Gran Torino er en flott film. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Watchmen er den lengste drittfilmen på kino for tida! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Watchmen er den lengste drittfilmen på kino for tida! Var den så dårlig? Jeg som gledet meg til å se den! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ikke hold mobilen vendt med baksiden mot noen ukjente folk rett ovenfor deg på t-banen som om du filmer. Selv om du bare surfer litt på forumet. They will ask questions Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 ikke slikk på en skarp kniv. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 ikke slikk på en skarp kniv. Hah nei kanskje ikke så lurt det:P --- Ikke prøv å få en stor seng opp en etasje via trapp. Den sitter nå fast midt i trappen og vi vet ikke hva vi skal gjøre:p Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Amatører. ^_^ Må løfte riktig, ved å ha den så skrått som mulig rundt hjørner osv. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ikke stol på brøytemannskapene. Endret 8. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå