Grand Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Spiser du burger på mix i bø får du rompesklie. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Begynner man tidligere på jobb kan man også gå hjem tidligere. Deilig. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Begynner man tidligere på jobb kan man også gå hjem tidligere. Deilig. Hapro? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvordan trakk man den konklusjonen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hadde liknende experience da jeg jobba på Hydro Karmøy: Kom kl 9 - fikk gå kl 17 - kom kl 10 - måtte bli til 18 - kom kl. 8 - fikk gå 16 Er ganske nice å få styre såpass selv.. men ganske nazi arbeid da.. I dag lærte jeg at vans IKKE er vanntette, og blir enda dårligere tursko etter en tur i en myr.. Endret 11. april 2009 av edge Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvordan trakk man den konklusjonen? Hmm, så deg i dawg tråden. Så vidt jeg vet er det en gjeng med hadlendinger. Og hadlendinger jobber på hapro Dagserfaring: Sitter man lenge på plastikkstol får man vondt på rompa. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sant, så sant. Men jeg har ikke bruk for halebeinet mitt uansett. Selv i en hall med fem og et halvt tusen dataer, blir det kaldt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er ganske nice å få styre såpass selv.. Problemene starter jo når minustimene begynner å rulle. I dag lærte jeg at vans IKKE er vanntette, og blir enda dårligere tursko etter en tur i en myr.. Min dagserfaring fra i går er den samme; bortsett fra at det gjaldt Converse. Og familiemiddager med svigers m.m. kan ødelegge mennesker. Og hadlendinger jobber på hapro Godt tenkt. Vi er hele tre Dawgs som jobber der oppe. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Min dagserfaring er at skogstien er gangbar Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) * Kjenner du sulten komme snikende bør du legge deg før du blir skikkelig sulten. * Du blir utslitt av å ha sommerferie EDIT: Er forsåvidt smart å legge seg før pollen-pilla slutter å virke-.- Endret 11. juli 2009 av Larshl Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Man blir ikke mett i magen av gulrøtter, og man får ikke penger uten å jobbe. Endret 11. juli 2009 av Spetz Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 har man drukket nok whisky og rødvin vil man ikke gå og legge seg, får man vet så jævlig godt hva som venter i morgen. God Natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 - Når man finner ting som gir en angst og noia i senga si når man skal legge seg, står man opp og sover ikke den morgenen. - Ingvar Ambjørnsen skriver alt for bra og er en trøst om morgenen når man absolutt ikke sover, men må få tankene bort fra nattsvermere og stankelbein. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er ikke så jævlig fett å bruke 740 kr på en konsertbillett for så å måtte snu idet du, ved Brevik, innser at du aldri i hverden kommer til å rekke fram til Kvinesdal innen konserten begynner- Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 kjøttdeig, tomatpurre og ris er en god og enkel middag. Men ikke glem løken som jeg gjorde Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 og man får ikke penger uten å jobbe. signed Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bumper denne for å si: Begravelser er veldig triste, selv om du bare har møtt den som skal begraves 5-10 ganger. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 The Orphanage er en ok film. Det er ingen myte at jenter er overdrevne redde for skrekkfilm. Denne tråden fortjener å bli gjenopplivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå