Opelduude Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Her kan du fortelle om dine dagserfaringer enten om de er positive eller negative. Noen erfaring fra i dag: - Noen lærer aldri - skolepcene fra Dell er forferdelig dårlige - Urge er forferdelig godt - Å få 5000 kr i renter på sparekontoen er hyggelig Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) . Endret 21. mai 2013 av Gjest Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fikk mye bedre selvinnsikt i dag på flere punkter faktisk... -Kjærlighet (Hatt venninne på besøk, snakket jo selvsagt om forholder... La merke til noen små poenger i min egen tankegang jeg ikke har tenkt over jeg tenker(?) ) -Helse (Jobb, var utrolig tungt på starten og midt på dagen, men gikk bra mot slutten. Ikke la forventningspress styre hvorvidt jeg tar meg 5 min eller ikke. Noen ganger trenger jeg det.) -Stress (Jobb, på tur hjem, hadde ene dørnøkkelen i lommen, tenkte jeg skulle gå å legge den i kassa, tok imot en telefon fra min mor som stod utenfor, og gikk. Glemte nøkkelen. Første gang jeg har opplevd å glemme noe så viktig på så kort tid.) -Sosialt (tenkt over mitt standpunkt innen klassas samfunn. Hvordan jeg evt. kan få opp mitt sosiale liv. og hvorfor det har forfalt) (Mye visste jeg fra før, men har gjort meg nye erfaringer og tanker ved hvert tilfelle ) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 - Det er vondt å være sulten. - HP Compaq 6715b er en vanvittig kjedelig laptop - XP er et kjedelig OS. - Jeg trodde alle stilte likt på min arbeidsplass, men gikk opp for meg i dag at alt går på bekjentskaper. Korrupt ledelse. Bønder. - Formen går ned når man ikke trener (erfaring fra i går egentlig). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 - Det er jævlig å ikke få sove når man er trett - Tørr forelesning med enda tørrere lærer samt vonde stoler gjør ikke dagen bedre - Ikke få sove når jeg drar hjem for å legge meg gjør meg mer frustrert Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 - Å få 5000 kr i renter på sparekontoen er hyggelig Hva var prosenten på? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 - Å få 5000 kr i renter på sparekontoen er hyggelig Hva var prosenten på? 4.75 tror jeg det var. - Det er ikke lett å få utplasering i dårlige tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Min dag: -Noen mennesker vil aldri forandre seg. -Folkehøyskoler virker ikke så lylz som en vil ha det til. -Går an å sende meldinger på tvers av landsgrenser selv om det koster. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) - Å få 5000 kr i renter på sparekontoen er hyggelig Hva var prosenten på? 4.75 tror jeg det var. - Det er ikke lett å få utplasering i dårlige tider. Rik gutt du er. Gifte deg med meg? Haha Neida... Lurer fælt hva jeg har på sparekontoen min... Leeenge siden jeg var innom den. Starta bare på 10.000 kr. men men... Endret 12. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Dagens erfaringer: Jeg bør ikke forvente at noen av bussene mine kommer i tide. Noen gang. Oreos og klementiner fungerer ikke som substitutt for to måltider. Intelligennivået i klassen min ér faktisk så lavt som jeg har mistenkt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 * Det ér faktisk en grunn til at man ikke skal spise godteri før middag * Å være sulten er tortur * Når man er syk blir man sliten av selv den minste lille ting * Etter å ha nyst ukontrollert omtrent 40 ganger, blir halsen sår og lei * Animal Planet er ganske spennende Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Derivasjon er ikke helt lett Baguett med ost & skinke fra kantina er bedre enn den med kylling Jeg liker fortsatt ikke fotball Det er for kaldt til å gå ut uten jakke Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 * Man rekker ikke timen som går fra 2 til 4 hvis man stikker hjem klokka 10 for og sove... * Kjøpe mat for flere dager er lurt, må til butikken snaart. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 HVIS DU HAR KJØPT NOE GODT, GJEM DET. :( Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 * Spiser man for mye sjokoladepudding blir man kvalm * Spise Fishermans Friend gjør vondt når du puster * Gjør vondt å hoste når man har virusinfeksjon i halsen * Å kjede seg er forferdelig * Å ta blodprøve hos legen er ikke vondt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 - Å trene før skolen gjør deg mer opplagt enn om du sover til the bitter end - Kjøttdeigen skal faktisk ikke legges oppi gryteretten før slutten av koketiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 -Å legge seg 03:30 når en skal opp 06:45 er ingen lur ide. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 *Jeg må begynne å jobbe drastisk mye mer på skolen siste halvår. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 -Vannrør før og nå er ikke av samme dimensjon tydeligvis. -Og da kan jeg legge til at jeg er glad jeg ikke er rørlegger også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Legger man seg tidlig, våkner man også tidlig =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå