heini92 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hehe, Jeg har ikke kommet meg "aktivt" innpå her før idag, men jeg må nesten poste litt.. Jeg skal på Metallica 16.juli og AC/DC 15.juni GLEDER MEG SYKT!!! Kommer til å bli en herlig sommer som i fjor Flere som skal??? - H. Endret 9. januar 2009 av heini92 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 AC/DC hadde vært noe det, hvor er konserten? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Heldiggris... Der skulle jeg også ha vært!!! Uansett, så blir det iallefall 4 dager med Sweden rock festival og kanskje Roskilde og Steinkjerfestivalen til sommeren da! Lenke til kommentar
heini92 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 AC/DC hadde vært noe det, hvor er konserten? Valle Hovin, Oslo Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal på Metallica! I Køben vel å nevne! Verdens beste julegave! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg skal på Metallica konstert nummer 2 i spektrum Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg skal se Metallica. Den første konserten selvfølgelig. Den som er kul. Den andre er for de som var for treige. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg skal på Metallica konstert nummer 2 i spektrum eg og.. også skal eg på ac/dc no i februar. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har billetter til begge konsertene i juni, men må i militæret i mars, så spørs om jeg får de med meg.. faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå