Ninja-Fisk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Holder på å selge båten min, ein river290. Det var ein som lurte på kor mykje det ville koste å sende den fra stord til brønnøysund. Er det noken som veit kor eg kan finne ut det? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tenker du på å sende båten med en trailer? Hvis det er det du skal, er vel det beste svaret å kontakte det aktuelle selskapet. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg fikk sendt en vannscooter fra bergen til trondheim på båt til 2000 kr , så må vel ut med en 3-4000 for en slik båt kan jeg tenke meg.. ville hvertfall sendt den med båt da dette er billigst tror jeg. men sjekk med forskjellige selskaper! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 mjo101, har du kjøpt vannscooter, eller solgte du? (sorry for off-topic). Til trådstarter, jeg fikk sendt en kajakk med Nor-Cargo til 500 kr tror jeg, og jeg regner med å sende med båt eller tog blir billigst. Hender ofte at containerskip har en ledig plass til en billig penge Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 mjo101, har du kjøpt vannscooter, eller solgte du? (sorry for off-topic). Til trådstarter, jeg fikk sendt en kajakk med Nor-Cargo til 500 kr tror jeg, og jeg regner med å sende med båt eller tog blir billigst. Hender ofte at containerskip har en ledig plass til en billig penge Solgte den til trondheim. var en sea doo spi scooter Lenke til kommentar
greipfrukt Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg bor i Brønnøysund. Jeg forslår du ringer å hører med Norcargo , tror de bruker hurtiguten å sende med også. Fikk tilsendt en kajakk fullstappet med utstyr (TUNG) fra Alta, tror det ble 800,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå