r0zie Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hei.. kjøpte meg nettop en ny kontroll og får ikke koblet den til.. følger instruksjonene og har prøvd det meste, har søkt på internett etter løsninger osv, men får ikke den andre kontrollen til å synce.. har re-syncet den første flere ganger og nå.. kan det være feil på kontrollen eller? Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tviler. Hold den lille svarte knappen bak kontroll inne, samtidig som du holder synkroniseringsknappen på xboxen inne. Hold begge disse to inne helt til kontrollen er synkronisert. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) det går ikke edit; prøvde et par ganger til nå, satte xboxen i sync først, satte kontrollen i sync først, holdt knappene inne, hold en av knappene inne, osv osv osv.. prøvde å synce den første kontrollen min igjen og, gikk knirkefritt alle forsøkene, det må jo være noe feil med den andre kontrollen? Endret 9. januar 2009 av r0zie Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jepp, da virker det som om det er kontrollen som ikke vil spille på lag. Snodig, ettersom feilraten på så basic ting pleier å være veldig lav. Du får brukte bytteretten din og få deg et nytt eksemplar Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 byttet den, fikk ny uten noe særlig spørsmål, jeg spurte og de sa i kassen at det ikke var så veldig uvanlig at noen ikke fungerte.. nå funker det som bare det, allthough jeg oppdaget at den ladbare batteripakken jeg kjøpte ikke passer på kontrollen.. må være til amerikansk kontroller eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå