Plazma Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg kom forleden i den ulykka av å glemme BCC og CC headeren i en html mail jeg sendte ut til en rekke adesser. mail() til hver enkelt e-mailadresse ble kjørt fra en loop. Hvordan fungerer egentlig mail() da som klarte å "få med seg" alle andre adressene i adresselista? Syns dette bryter med all logikk. Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Kan du poste scripet som gjorde "tabben"... Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 $headers = "MIME-Version: 1.0rn"; $headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1rn"; $headers .= "From: [email protected]"; //her glemte jeg BCC og CC $fp = fopen($address_file, 'r'); $file_str = fread($fp, filesize($mails_file)); fclose($fp); $arr = explode(" ",$file_str); foreach($arr as $addr) { mail($addr, $title, $content, $headers); } Slik jeg forstår dette, kjøres mail() individuelt til hver adresse under foreach loopen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå