Evil-Duck Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann , når jeg fikk PS3en min funket det å finne media serveren som vi har ståendes her i huset , og kunne spille av alt av filmer og musikk som var på den , men nå etter jeg oppdaterte PS3en finner den ikke serveren , og om jeg kobler til den eksterne hardisken min til PS3en å pøver å spille av filmer jeg har inpå den så får jeg bare opp *Det er ingen titler.* når jeg klikker for å gå inpå hardisken , rett å slett sinsykt iriterende , noen som vet hva i all værden som er gærnt ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Bring Up My Post Lenke til kommentar
supersimenkris Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg fikk min ps3 på julaften og da virket den helt perfekt. men når jeg skrudde den på i går så bare kom det opp en svart skjerm på tven. det grønne lyset er på , men det er bare en svart skjerm som vises. vær så snill svar meg hvis noen har en løsning på problemet mitt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Til posten over. Hold inne av og på knappen i 8 sekunder. Til trådstarter. Du har ikke byttet router? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 nei , har ikke byttet router . men problemet er jo også det at PS3en ikke finner noe matreale på en ekstern hardisk jeg har koblet den til (hardisken er FAT32) som den kan spille tydligvis , noe den gjore før jeg oppdaterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå