Edstro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal ha eksamen i kroppsøving. Jeg meldte meg opp i reform 94 fordi det aldri var noen eksamen i kunnskapsløftet. Plutselig idag hadde det lakt til kroppsøving i kunnskapsløftet på privatiweb. Hva skal jeg gjøre? Kan dem korrigere dette? Jeg ser det som en fordel å ha eksamen i kunnskapsløftet siden det er noe mer hjelpemiddler man kan bruke. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Ingen som vet? Jeg har et spørsmål til som jeg legger til. På privatistweb står det religion og etikk (ny læreplan) som fagnavn. Hva vill det si med ny læreplan? At faget følger læreplanen for kunnskapsløftet? Eller at det bare er ny læreplan for reform 94 på udir.no? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg meldte meg opp som privatist i faget KRO1003 i år, som følger kunnskapsløftet. Hvis du er oppmeldt i et fag som følger reform 94 tror jeg du kan overføre resultatet, altså få det godkjent på et vitnemål og få studiekompetanse. Vet ikke om dette er interessant. Hvis du har betalt tviler jeg på at du får omgjort noe. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg meldte meg opp som privatist i faget KRO1003 i år, som følger kunnskapsløftet. Hvis du er oppmeldt i et fag som følger reform 94 tror jeg du kan overføre resultatet, altså få det godkjent på et vitnemål og få studiekompetanse. Vet ikke om dette er interessant. Hvis du har betalt tviler jeg på at du får omgjort noe. Kan jeg melde meg opp i KRO1003 da og betale den også? Å da ikke stille på den eksamen i reform 94. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jepp, det kan du. 345 (ellerno) i dass da. Uansett er det best å kontakte eksamenskontoret i fylket ditt for mer korrekt informasjon og fremgangsmåte. Endret 11. januar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå