iron_knuckle Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Har hammret på download knappen nå siden 17 tiden. Får bare Server is too busy . Hvordan går det med resten av dere? Endret 9. januar 2009 av iron_knuckle Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Lastet ned? Ja. Fått key enda? Nei. http://www.neowin.net/news/main/09/01/09/w...member-to-patch Endret 9. januar 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
AtomSmurf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lastet ned? Ja. Fått key enda? Nei. http://www.neowin.net/news/main/09/01/09/w...member-to-patch Wooa..allerede på 15 prosent etter ti minutt... Men hvordan får man key? I løpet av installasjonen, eller må man gjennom online Microsofts Windows 7 registrering som er helt knekt nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Rart microsoft ikke deler ut kun nøkklene til de 2.5 første besøkende, og så gi nedlastningslin i en mail. Jeg tror det ville vært mer effektivt enn at 20 mil. prøver å komme seg inn samtidig. Dette krever jo også litt. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fått lastet ned... egentlig to forskjellige verjsoner. I går fikk jeg første versjon via TechNet, denne versjonen lagde virkelig krøll når innstallert. Fikk bluescreen og problemer etter jeg la inn nvidia driverene. Nå i sta når microsoft la ut betaen public lastet jeg ned en x86 versjonen som nå nettopp er ferdig satt opp. Alt fungerer perfekt, brukte den keyen jeg fikk via TechNet. Dette er virkelig en opplevelse syns jeg. Alt er eyecandy og smooth på en gang. Kjører vista og win7 på to ulike partisjoner, frister ikke akkurat å gå tilbake til Vista nei Tipper win7 blir det nye så lenge jeg klarer det, slik det ser ut nå blir det nok kjøp fra min side. Men ontopic, jeg hadde ingen problemer med å få lastet ned. Lastet ned med full speed også = 1,3 Mb/sek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå