Gå til innhold

2.1 høytalere til Xbox 360

namhp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke 2.1 bare et stereoanlegg med sub...?

Your point being..?

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok økt budsjettet litt, for du skal ikke så veldig høyt opp i pris før du får litt mer bang for the buck.

Men er du bestemt på å ikke bruke så mye penger er Logitech Z-2300 et greit valg. Ligger vel på rundt tusenlappen.

Min personlige anbefaling er å kjøre 5.1, og gå for Logitech Z-5500. Du må ut med et par lapper ekstra, men lyden er fantastisk mye bedre. Eneste haken med Logitech er jo at subben blir litt upresis og buldrete, men det kan man jo eventuelt justere ned.

Lykke til med kjøpet ;)

Endret av eXilAz
Lenke til kommentar

Skulle gjerne kjøpt 5.1 ja, men har dessverre ikke så stor plass i soverommet. Har nemlig 32'' tv hengende på veggen foran senga, blir litt for mye rundt senga hvis jeg skal ha høytalere rundt :p. Alt er jo bedre enn å spille/se på dvd filmer fra høytaleren til tv'en ;).

Så beste 2.1 alternativet er Logitech Z-2300? Går gjerne opp i pris hvis det finnes bedre.

Hvordan er det med koblinger og sånt? Har Xboxen koblet til tv'en gjennom hdmi. Kommer det med sånn adapter at jeg kan koble høytaleren til Xboxen?

Takk for svar :).

Endret av namhp
Lenke til kommentar
Skulle gjerne kjøpt 5.1 ja, men har dessverre ikke så stor plass i soverommet. Har nemlig 32'' tv hengende på veggen foran senga, blir litt for mye rundt senga hvis jeg skal ha høytalere rundt :p. Alt er jo bedre enn å spille/se på dvd filmer fra høytaleren til tv'en ;).

Så beste 2.1 alternativet er Logitech Z-2300? Går gjerne opp i pris hvis det finnes bedre.

Hvordan er det med koblinger og sånt? Har Xboxen koblet til tv'en gjennom hdmi. Kommer det med sånn adapter at jeg kan koble høytaleren til Xboxen?

Takk for svar :).

Du kan vel bare koble 2.1 anlegget til hodetelefonutgangen på tv'en?

Lenke til kommentar
Kan jo det, men hørte at man får "dårligere" lyd av å gjøre det. Får ikke surround effekten eller noe sånt..en fyr fra expert sa det. :)

Man får ikke surround med 2.1...

Det finnes en effekt, som jeg ikke vet navnet på, som skal simulere surround på stereohøytalere. Er ganske sikker på at Xbox 360 støtter dette. Jeg har i alle fall snudd meg i spill utallige ganger fordi jeg har hørt noe bak meg.

Lenke til kommentar

virtual surround er bare at lydene som skal være bak deg blir litt mørkere og "dunkle" for å simulere at det er bak deg, du mister ikke denne effekten av at du kobler det via tv.. det fungerer egentlig ikke så godt heller med mindre du har høytalerene på hver side av der du sitter eller om du ha headset..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...