Itw Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Heisann Jeg plages med at jeg får ikke opp min 2,5" eksternHDD lengere. Når jeg kobler til USB'n så hører jeg lyden som kommer når man kobler til. Men den dukker aldri opp i min datamaskin. Om jeg går på datamaskinbehandling så får jeg den opp, men den har ikke fått noen "bokstav" og jeg får heller ikke gjort noe med den. Kommer også opp under status at det er en (EISA-Konfigurasjon) hva enn det betyr? Har prøvd: Har prøvd og skifte kabinett da jeg har to 2,5" HDD og denne HDD har samme problem i begge kabinett. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Og selvfølgelig så har jeg masse viktie viedo filer på den fra jobben, som jeg driver og jobber med akkurat nå, så er veldig gira på og få den i gang igjenn:) Endret 9. januar 2009 av Itw Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis en vanlig disk viser EISA konfigurasjon så tyder det på at partisjonstabellen er korrupt. Her er et diagnoseprogram som inspiserer partisjonstabeller og bootsektorer. Gjør det mulig å finne ut hva som er galt. Last ned denne filen, kjør programmet, og legg MBRlist.txt og BPBxlist.txt filene som vedlegg i svaret. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Okei. Ja da har jeg kjørt den saken og her er listene: MBRlist.txt BPB0list.txt BPB1list.txt BPB2list.txt BPB4list.txt Er BPB4 som er eksterndisken Endret 9. januar 2009 av Itw Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Som jeg antok, partisjonstype er blitt forandret til 12. Det bør gå greitt å fikse med TestDisk. Følg bruksanvisningen som er vedlagt MBRlister. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Du menter testdisk guide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå