Gjest tragisk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har sittet mye forran datamaskinen i det siste, tror jeg har fått øyebetennelse. Problemet har vart i 1 til 2 måneder nå, det føles som om jeg har kløe/rusk på øyet, det gjør ikke vondt eller noe sånt. Jeg har hatt noen dager der det har vært mere rødt enn andre dager. Jeg har ikke brukt noe slags medisiner med håp om at det skulle roe seg ned. Jeg er bekymret for at det skal bli permanent øyebetennelse slik at jeg ikke kan spille eller se på skjermer mer. Takker for svar! Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har av og til hatt tørre øyne, og det kan føre til at øynene klør. Du kan prøve med kunstig tårevæske/-gele som selges på apoteket (Viscotears e.l.). Ellers kan det jo også være allergi. Har liten tro på at en dataskjerm kan føre til øyebetennelse, sveising, solarium eller annet sterkt lys blir noe annet. http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/oeyebetennelse.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå