rullestol Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei! Skal kjøpe meg objektiv og bestemte meg for et med fast brennvidde, 50mm. Har jo sett en del på nikon's nye af-s utgave og de to eldre AF utgavenene, men fant jo etter hvert ut at sigma også hadde en. Den så jo riktignok litt større ut enn de andre, men jeg tror ikke det betyr noe for meg. Har ikke funnet noen samletester enda, og lurte derfor på om dere hadde noen tips Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bjørn Rørslett har vel testet alle Nikon sine tror jeg, i hvert fall 1,4 AF-D og 1,4 AF-S. Hvilket hus skal du bruke det på? Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Skal bruke den på en nikon d2hs, som jeg personlig synes har rask autofokus Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Sigmaen slår vel det meste på bildekvalitet http://www.dpreview.com/lensreviews/nikon_50_1p4_n15/ http://www.dpreview.com/lensreviews/sigma_50_1p4_c16/ EDit: Nikon-testen er visst ikke av siste versjon Endret 9. januar 2009 av se# Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hvordan er byggekvaliteten til Sigmaen da? Selv synes jeg den så nesten mer robust enn af-s modelen til nikon. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan er byggekvaliteten til Sigmaen da? Selv synes jeg den så nesten mer robust enn af-s modelen til nikon. Vel det er jo et EX objektiv (toppserien til Sigma), så kan vel ikke regne med annet en at den er av god kvelitet. Det er i alle fall mitt ene kjære EX objektiv Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 [Tusen takk for svar. Tror jeg går for sigmaen den virker veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå