mr_vegum Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har en 24" lcd skjerm fra BenQ som jeg har koblet Xboxen til via HDMI. Det er ikke høytalere i selve skjermen, men jeg har koblet til to høytalere via hodetelefonutgangen. Får lyd i høytalerene når jeg kobler til kabelTV gjennom HDMI så den fungerer ihvertfall. Jeg ringte kundeservice og de sa at Xbox ikke støtter dataskjermer. Synes det hørtes litt rart ut siden jeg kan se digitalTV på den burde jo ikke Xbox være noe vanskeligere??? Kjenner flere andre som har gjort det på samme måten... Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har en 24" lcd skjerm fra BenQ som jeg har koblet Xboxen til via HDMI. Det er ikke høytalere i selve skjermen, men jeg har koblet til to høytalere via hodetelefonutgangen... Jeg har gjort akkurat det.. Funker fint hos meg. Har en BenQ 24" jeg å faktisk. Du kan jo sjekke inni på menyen på skjermen. Der er det en mute knapp for lyd-ut. Eller at den er skrudd nesten helt ned. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Etter som jeg har forstått har flere hatt problemer med lyd igjennom HDMI med Xbox Live-oppgraderingen. Har etter som jeg har fått med meg fortsatt ikke kommet noen løsning Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Etter som jeg har forstått har flere hatt problemer med lyd igjennom HDMI med Xbox Live-oppgraderingen. Har etter som jeg har fått med meg fortsatt ikke kommet noen løsning ok, men jeg vurderer å koble høytalerene direkte til xboxens analoge RCA kabler, noen som vet om det fortsatt er signaler i disse når HDMI kabelen er tilkoblet? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 ok, men jeg vurderer å koble høytalerene direkte til xboxens analoge RCA kabler, noen som vet om det fortsatt er signaler i disse når HDMI kabelen er tilkoblet? Ja, det skal være det Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 har nå fått lyd ved å koble til høytalere direkte til xbox. Siden dette var datahøytalere måtte jeg koble inn et slikt adapter mellom høytaler og RCA plugger. http://www.cableworld.no/adaptere/audio-ad...jack-hunn).asp+ Deretter fjernet jeg beskyttelsesdekselet til den analoge xboxkabelen slik at jeg fikk plass til både HDMI og analog kabel. Så da fikk jeg både lyd og bilde tilslutt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå