hitokiri Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå kan du bruke Skype på mobilen uten å ha en smarttelefon. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 synd en ikke kan bruke 3G forbindelsen. hadde vært morsomt å ordnet seg med flat takst på data og ringt verden rundt Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg har i "alle" år vært på utkikk etter en god Skype-klient som støtter SkypeOut, primært til S60 men Java er også interessant. Så langt har jeg ikke funnet noen. Vil denne støtte Skypeout? edit: For å ringe kreves det ikke at du har Wi-fi eller 3G, da samtalene går via en telefonitjeneste i samme land. Hm, så dette er noe helt annet enn en javaversjon av pc'ens Skype. Endret 9. januar 2009 av arehei Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Programmet Fring har hvertfall støtte for SkypeOut (ikke prøvd selv). Om programmet kan installeres på enkle telefoner, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er dette en nyhet? Ganske sikker på at jeg installerte og testet dette programmet for 8-10 måneder siden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Programmet Fring har hvertfall støtte for SkypeOut (ikke prøvd selv). Om programmet kan installeres på enkle telefoner, vet jeg ikke. Men fungerer etter min erfaring elendig. :/ Elendig lydkvalitet, stor delay, vanskelig oppkobling... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For å ringe kreves det ikke at du har Wi-fi eller 3G, da samtalene går via en telefonitjeneste i samme land. Jeg forstår dette som at man kan bruke Wi-fi eller 3G hvis man ønsker det, men at det ikke er nødvendig? Er dette galt? Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den versjonen jeg testet for en tid tilbake fortalte bare telefonen hvilket nummer den skulle ringe. Dermed ble man fakturert som for en vanlig samtale. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg