Gå til innhold

Amraam - igjen...

Leffie

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd servicen hos dette firmaet så hårreisende at jeg til slutt kansellerte min ordre.. som forøvrig var høytidelig lovet avsendt sist mandag...

Dette svaret fikk jeg da:

Hei!

Viser til din mail under.

Vi kan ikke gjøre så mye annet enn å beklage den dårlige servicen vi har hatt etter nyttår. Dette skyldes kapasitetsproblemer som vi selvsagt har grepet tak i gjort noe med men våre kunder vil dessverre ikke merke de tiltakene vi har gjennomført før til uken. Vi har hatt en enorm vekst i de siste månedene og dette har som sagt medført for mye jobb for for lite mennesker. Men dette er nå rettet opp.

Din ordre var sendt fra oss men var ikke kommet lenger en at vi nå har stoppet den.

Bekrefter i alle fall din avbestilling og din ordre er fjernet fra vårt system

Ha en fortsatt fin dag!

Vennlig hilsen

Salgsavdelingen

Amraam PC

Badebakken 12

0467 Oslo

Så er diskusjonen: Selvsagt kan en forstå at en webshop tar seg vann over hodet. Men hvordan håndterer den samme webshopen en slik situasjon? Ved å nærmest gå i dekning? Ved ikke å gi ut informasjon om situasjonen før de blir tvunget til det? Ved fortsatt å ta i mot bestillinger som om ingenting er hendt? Ved å love og lyve om avsendinger av varer som aldri finner sted?

De har med sin oppførsel trenert mitt påtrengende behov for nye pcdeler, det eneste jeg sitter igjen med etter disse to ukene er masse frustrasjon, og vissheten om at nå må jeg bestille på nytt hos en seriøs webshop.

De har brutt omtrent alle regler som finnes i boka for anstendig kundebehandling, og bør gå skikkelig i tenkeboksen. Fortsetter de slik så er de ikke verdig til å forhandle noen ting.

Flere som har synspunkter om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei... For 2 uker siden bestilte jeg et stk Ati Radeon 7500, et chieftec kabinett + en cpu vifte..

Varene skulle bli sendt samme dag (d.v.s fredag for 2 uker siden) eller senest mandag.. Etter at nesten en uke hadde gått, ringte jeg og klaga.. eller det vil si, jeg prøvde å komme igjennom en hel dag før noen tok telefonen, eller at det ikkje var opptatt... etter mye om og men fant de ut at pakka mi hadde vært sendt, men fordi posten hadde revet av mottakeradresse, så hadde pakka blitt sendt tilbake.. (dette var ihvertfall det jeg fikk vite).. fordi jeg hadde bestilt på telefon(for å høre om varene virkelig var på lager) så hadde jeg ikke pakkesporingsnummer, og kunne ikke få bekreftet dette.. men amraam lovet nå å sende en ny pakke selv om de ikke hadde fått tilbake den andre.. Samtidig spurte jeg om det var et originalt ATI kort jeg ville få, men fikk som svar at det var et Club 3d kort.. men spesifikasjonene på dette var nøyaktig det samme som på ATI sitt originale.. og at eventuelle forskjeller mellom club 3d og ATI bare gjaldt 8500 versjonen... Okay tenkte jeg og sa ja takk til en ny pakke.. Dette skulle sendes samme dag.. det vil vel si for ca en uke siden.. Jeg fikk nå pakkesporingsnummer, og var veldig nøye med å sjekke dette hver dag.. Etter enda noen dager med beskjeden "vi har ikke registrert noen data om dette nummeret"(eller noe lignende) Siden jeg ikke hadde tid til å ringe (p.g.a) forelesning og div, så fikk jeg min far til å ringe.. Men det var ikke svar å få.. han prøvde gang på gang på gang.. men enten var det opptatt, eller så var det ikke svar å få... til slutt sendte han en mail... dagen etterpå hadde han fått svar... Amraam hadde enda ikke sendt pakken... Etter å ha undersøkt nærmere om ATI 7500 og funnet ut at det faktisk er forskjeller på Club 3d og ATI har jeg nå avbestilt hele ordren...

Bestilte i går det samme fra http://www.pcutstyr.no.. Chieftec og ATI 7500 (original!!)... til nesten samme pris p.g.a pcutstyrs "faste fraktpriser".. Har spora pakka i dag, og den er på god vei til meg.. Applaus for PCUTSTYR.. vet ikke om jeg har ord for servicen hos amraam......

Noen flere?

Lenke til kommentar

amraam er sikkert gode men hvis mange bestiler varer samtidig og de har lite folk selvsagt skaper det trøbbel og jul atpåtil plus at de har fått bra score webshoptesten men jeg syns du burde informere hvis de har trøbbel å levere.

er det ingen som bestiler fra amraam så går a henter varene på lageret i oslo?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt og hentet i Oslo, ganske smertefritt.

Eller...

1. Jeg ringte, men de tok ikke telefonen. (Jeg lurte på om varen virkelig var der).

2. Det var ikke lett å finne "lageret" som er midt i en boligblokk.

Sånne ting bør stå under erfaring på webshop seksjonen istedenfor å henge ut webshoper på forumet. Det var greit nok da det var 1-2, men når det kommer 1 ny thread hver gang det skjer noe galt med en av butikkene blir det for mye.

Kanskje bør hardware.no opprette en gruppe på forumet som heter webshoper og kategorisere dem etter hvilken webshop ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...