# offline Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Måtte ut å prøve den ny-opererte pannekaka mi. Salt smelter is, salt-is smelter. Tatt med Pentax K-m og DA 40mm Tenkte jeg skulle få til en bildeserie, men det var ikke så mange gode bilder på denne kjappe turen. Slenger med ett ekstra bilde for moro. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ah, for noen deilige duse farger... Likte dette bildet, turkis er deilig for øynene mine! Bra bilde med tanke på det tekniske òg, ser ikke så mye som kunne ha vært gjort annerledes her. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Takker for kommentar. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Syns det var et veldig pent bilde. liker utsnittet du har tatt, og den blålige fargen over hele bilde:D Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 fine farger, som sagt, men ville gjerne ha likt å fått sett litt mer, hvis du skjønne hva jeg mener.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jau da, det er ganske pent. Duse farger har jeg alltid favorisert, og det er vel noe av det fineste her. Og formene, som mildner mitt krav om sentrale objekter en smule. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jeg ville ikke ha mer i bildet p.g.a. en forstyrrende sivilisasjon. Men takker igjen Begynner å få til diverse ting i Lightroom2. Veldig uvant å bruke "adjustment brush" og ikke layers og masking i PS. Edit: Legger ved en ucroppet versjon, mulig jeg ikke skulle ha croppet på venstre siden? Sliter som bare F... med komposisjon, se linjer og lys etc. Det må bare læres, ett skritt om gangen(og noen tusen bilder). Endret 9. januar 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ucroppet ser bedre ut syns jeg, dog skjønner jeg croppen mtp horisonten. Ganske flott lek med linjer og former. Fargene er, som allerede nevnt, duse og pene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå