Den Polse Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Lakserolje på fagspråket, jeg bakte kake til læreren min Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hmm..agder.. noe mer spesifikk vil jeg ikke være..jasså..du jobber oxo i bravida? hva jobber du som da?hvor er du stasjonert? jaja..dritemiddel er veldig fristende..skal ha det i tankene Ser jo hvor du bor men skal ikke si det til noen... DU har røpet deg nok der egentlig... BTW: Skal ned på fest der du bor til mandag , værra med Blir en del folk faktisk Ja! hehe..den er jeg med på, men det er lite liv her akkurat om vinteren..utelivet suger for å si det rett ut! men du ser hvor jeg bor sier du? hvor i pul står det?..står ingenplass i Profilen min! Bravida Forever!! hehe..*k0000ze* Hvis man leser tidligere inlegg fra deg så har du skrevet at du skulle Kjøre en bil for bravida fra Xxxxxx ti Oslo... Remember ? Anyway , skal på fest der imorgen ( mandag ) ... send en pm hvis du er med =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå