Xander^ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva gjør man hvis man hater sjefen sin? Skal man si det rett ut til han eller drite i d siden markeded er dårlig for håndverkere?(er lærling) Fyren er en selvgod, patetsisk, ondskapsfull, innhabil i de fleste saker og nå skal han stille til ordfører-valg! Det dumme er at det er kun jeg som ser dette!! Noen som vet hva jeg skal gjøre eller har hadd lignende situasjoner? Jaja..fikk det ut :-? *puhh* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvis han bare er gjennomført idiot, ville jeg sett det mellom fingrene. Hvis det går utover måten du arbeider på , lønn og lignende så ville jeg sjekket med Værneombudet eller en Bas hvis du har det. Det er alltid en i Firma'et som skal representere Værneombudet og de har taushetsplikt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Han er bare igjennomført Evil! han sparka en fyr grunnet at han himlet med øynene under ett oppvaskmøte angående underskudd!! men det har ingenting med lønn og arbeidsforhold..bare tåler ikke fyren!! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Du flytter. Om det er ingen andre som ser det er det liten grun til at de ser det om du kritiserer han. Er mulig det gjør han mer populer da de da liksom skal støtte fyren. Tror nok jeg hadde gått ut prøvetiden og så sagt ifra hva jeg mente om han. Om du har muligheten til å bytte firma så gjør det og gi han god beskjed om hva du mener om han(etter han har underskrevet nødvendige papirer og git deg lønn). Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Problemet er nok at ingen tørr å si meningen sin til han, han kjefter de heller opp :o ..har du diskutert med en vegg før..funker ikke..hehe Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva slags firma snakker vi om her... Han høres ut som en rett fra helvete. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 hehe..hmm..bravida.. :-? de som gikk med så utrolig høyt overskudd dette året ! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 hehe..hmm..bravida.. :-? de som gikk med så utrolig høyt overskudd dette året ! Hadde en bravida mann på døra idag.. skulle bytte et defekt Alcatull modem hehe... Men Bravida er vel EGENTLIG (hehe), såå gæærnt vel ? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Så lenge jeg får lønna på datoen jeg skal ha det og arbeidsforholdene er lagt opp til slik at jeg lærer noe så er det greit:P du trenger vel ikke å pusse opp badet ditt..*fixer det billig;)* en lærling trenger alle pengene han kan få! hehe 8) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Så lenge jeg får lønna på datoen jeg skal ha det og arbeidsforholdene er lagt opp til slik at jeg lærer noe så er det greit:P du trenger vel ikke å pusse opp badet ditt..*fixer det billig;)* en lærling trenger alle pengene han kan få! hehe 8) Skal si ifra når jeg får egen kåk, så lenge jeg leier så unner jeg ikke huseier slik luxus Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hagla er din venn (bare tulla) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hagla er din venn Det er fali det... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 B 51 B82 B84 og 1 stk rappkjæfta nordlæning Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hell liff Dritemiddel i kaffen hans Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hehe..hmm..bravida.. :-? de som gikk med så utrolig høyt overskudd dette året ! hvor da? jobber selv i bravida ...(ja .. lærling ja) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hmm..agder.. noe mer spesifikk vil jeg ikke være..jasså..du jobber oxo i bravida? hva jobber du som da?hvor er du stasjonert? jaja..dritemiddel er veldig fristende..skal ha det i tankene Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hmm..agder.. noe mer spesifikk vil jeg ikke være..jasså..du jobber oxo i bravida? hva jobber du som da?hvor er du stasjonert? jaja..dritemiddel er veldig fristende..skal ha det i tankene Ser jo hvor du bor men skal ikke si det til noen... DU har røpet deg nok der egentlig... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hmm..agder.. noe mer spesifikk vil jeg ikke være..jasså..du jobber oxo i bravida? hva jobber du som da?hvor er du stasjonert? jaja..dritemiddel er veldig fristende..skal ha det i tankene jeg jobber i vestfold .. det eneste sjefene gjør der er å stjele penger .. (en ene sjefen ble sparket for underslag ... ) mel vi får gjøre så å si hva faen vi vil ... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hmm..agder.. noe mer spesifikk vil jeg ikke være..jasså..du jobber oxo i bravida? hva jobber du som da?hvor er du stasjonert? jaja..dritemiddel er veldig fristende..skal ha det i tankene Ser jo hvor du bor men skal ikke si det til noen... DU har røpet deg nok der egentlig... BTW: Skal ned på fest der du bor til mandag , værra med Blir en del folk faktisk Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hmm..agder.. noe mer spesifikk vil jeg ikke være..jasså..du jobber oxo i bravida? hva jobber du som da?hvor er du stasjonert? jaja..dritemiddel er veldig fristende..skal ha det i tankene Ser jo hvor du bor men skal ikke si det til noen... DU har røpet deg nok der egentlig... BTW: Skal ned på fest der du bor til mandag , værra med Blir en del folk faktisk Ja! hehe..den er jeg med på, men det er lite liv her akkurat om vinteren..utelivet suger for å si det rett ut! men du ser hvor jeg bor sier du? hvor i pul står det?..står ingenplass i Profilen min! Bravida Forever!! hehe..*k0000ze* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå