Gå til innhold

[iPhone]Hvordan synkronisere med iTunes på Vista, og mulighet for kjøp av musikk direkte på telefonen

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har et par spørsmål om iPhone og iTunes.

Jeg har Windows Vista, og når jeg kobler iPhonen min til datamaskinen min begynner den å lade, men den vil ikke sykronisere i iTunes, selvom jeg åpner den.

Jeg lurer på om jeg kan på noen måte bestille sanger fra iTunes på selve telefonen min også, også sykronisere sangene jeg bestiller i iTunes slik at jeg har dem på dataen også, for det er kanskje litt tungvint og ta det via dataen hele tiden.

Jeg ville sette veldig stor pris på om noen kunne hjulpet meg med dette!

Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel.

Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen.

Velkommen til forumet

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du åpnet iPhone i det hele tatt i iTunes?

Husk at hvis du bruker iPhone til den blir heelt utlada, må den lades i noen minutter før den kan skrues på og brukes først.

Du får muligens ringe til apple og spørre dem, for dette høres nå ikke ut som ett vanlig problem, jeg bare satte i kabelen og alt funka fra første sekund...

Herlig telefon btw :)

Du kan også kjøpe musikk gjennom iPhone ja, er ett program der som heter iTunes der du kan dette. Om den blir lasta ned automatisk på en PC deretter aner jeg ikke... Men kan hende at sangene blir synca over til PC'en....

Endret av picatta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...