tinky Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg trenger ny mobil, men ikke en sånn "super2-telefon.. Bruker telefonen til å ringe og sende meldinger med, og ta litt bilder samt som mp3-spiller... trenger derfor ikke en sånn kjempeavansert telefon.. Har for tiden en SE k530i, som jeg i og for seg er fornøyd med, enkel og grei telefon, men den har begynt å vise litt alderdomstegn, desverre... Har hatt både SE og Nokia tidligere, og har litt lyst å prøve noe nytt! Har tenkt litt på Samsung,mange av skyvetelefonene deres er kjempefine! noen som har noen tips til en bra, men ikke alt for dyr mobil? Lenke til kommentar
gompis Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, det er ikke godt å si. Jeg leter etter samme telefon jeg og, men det ser ut som om det ikke finnes en enkel men god kamra og musikkmobil. Jeg selv har tenkt litt på nokia n79, men den har små taster og høy sar verdi. En annen mobil er samsung i7110, men den har ikke innebygget 3,5 mm minijack og stereo høytalere. Eller kanskje nokia 5310, 6220 eller sony ericsson c902 hvis du har litt mindre å rutte med. Lenke til kommentar
tinky Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 nei, er jammen ikke enkelt... Har sett litt rundt på forumet her, men det er så mange å velge mellom! Nå har jeg forresten begynt å helle litt mot LG Kc550... Syns den var veldig fin, pluss at den har bra kamera! Har mp3-spiller fra før, så det er ikke såå big deal med det.. og så har visst kc550 kjempebra batteritid, og det er jo et pluss.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 nei, er jammen ikke enkelt... Har sett litt rundt på forumet her, men det er så mange å velge mellom! Nå har jeg forresten begynt å helle litt mot LG Kc550... Syns den var veldig fin, pluss at den har bra kamera! Har mp3-spiller fra før, så det er ikke såå big deal med det.. og så har visst kc550 kjempebra batteritid, og det er jo et pluss.. Jeg støtter denne, var den jeg hadde tenkt å foreslå. Lenke til kommentar
tinky Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 åh, godt å høre! For nå er telefonen bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå