Bach Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 "Forkjølelsesepisoden" var artig. Varmeflaske, klor og noen flere greier. Noen hull i flaska med kniven og vips så har'n tåregass. Lurer på om Willy Haugli fikk med seg den? Freonpatrona fra et kjøleskap for å bryte opp en dør var også et høydepunkt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 En gang kom han seg inn på en pc til en jente. Han tippet riktig på 4 forsøk. Pass: Uglyduckling Hva skal men med hackere og passord-crackere når man har MacGyver? :smile: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 pøh... jeg liker Stringfellow Hawke som er pilot for superhelikopteret Airwolf bedre Mange drømmer der ja... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 pøh... jeg liker Stringfellow Hawke som er pilot for superhelikopteret Airwolf bedre Mange drømmer der ja... Og jeg som trodde at du skulle ta en runde og forklare alle MacGyver-tricka. :wink: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Syns murdock også er ganske flink Som når han blir kasta ned i ett basseng med kokende vann i og brennende olje på toppen.. Etterpå tømmer de bassenget, og da er han seff borte.. Den eneste uveien, var ett bittelite hull i bånnen av bassenget, som var ca 5 cm i diameter Han er überslange mann.. Akkurat den episoden var litt for overdreven (litt for? nei det går ikke an med maccern). Hehe.. gode gamle macgyver ja *laste ned noen episoder* Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Nei, den gangen da han å broren brukte høytrykk spyleren som rekett? Det var faktisk Mac'ern og sønnen!!!!! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Quiz! noen som husker Mac'erns fornavn?? Jeg er stor MacGyver fan. Har sett alle episodene Det fulle navnet hans er Angus MacGyver. Det ble nevnt i en episode der han var bevisstløs og "dro tilbake" til middelalderen. Han måtte hjelpe trollmannen Merlin med å bevise sin uskyld og renvaske hans navn. Navnet til MacGyver kom til syne på en steinvegg i en middelalderborg i samme episode. Stemmer det!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Nei, den gangen da han å broren brukte høytrykk spyleren som rekett? Det var faktisk Mac'ern og sønnen!!!!! Ja faen, det var det ja :oops: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Musikk introen til Mcgyver eier! HAdde en del epsioder på dataen, men mista de i en krasj Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Macgyver er jo bare konge... Har sett nesten alle episodene minst 2 ganger :smile: Det dere nevner her jo bare en brøkdel av de mange tinga MacGyver har fått til... Må ha god oppfinnsomhet, de som har laga alle disse episodene.... Syns alle episodene med Murdoc er konge, dør jo aldri, han...! *Macgyver rocks* 8) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg likte den der han brukte lommekniven sin til å lage håndgranater av kongler og litt kvae Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Eller den gangen da han tok gjødsel, fyrstikker, og sukker? + en trakt å lagde en rakett. 8) tro det eller ei, dette går an i prinsippet. :yes: :yes: :yes: (ikke alt av MacGyver som gjør det da) Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Og så hater han pistoler, men skal allid skru de fra og lage en bombe i stedenfor og sprenge folka i filler. Akkurta som det er noe bedre!? Grunnen til at han ikkje mislikar bomber? Har du sett episoden der han sprenger ein barndomskompis i lufta? NEI for det har ikkje skjedd. Episoden der han skyt kompisen? Ja Jess jess angusen er ein mann Beste episoden er den med hinderløypa med alle maskingeværa og slangane. Den er kanll. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Morten Lossius er Bergens svar på MacGuyver Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Morten Lossius er Bergens svar på MacGuyver Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Enn da han tok en penn og no annet småstasj å laga en liten "rocket launcher"..... :smile: Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Flammekasteren han bygde for å bekjempe maur-"hæren". Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Den evig beste serien er jo MacGyver. Mange sier han som spilte MacGyver (altså Richard Dean Anderson) døde i en bilulykke i 1997, men det kan jo ikke stemme, ettersom han begynte inspilling av Stargate SG-1 1997, og de avsluttet inspillingene i 2000... Anyway, Murdoch-episodene ruler. Har sett så mange at jeg ikke kan komme med noen spesielle triks.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Ja, Murdoch episoden er den jeg husker best ifra McGyver Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det jeg husker best fra Macer'n er når han spikka bambus med...ja seff lommekniven! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå