Vamos Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hva er grunnen til at jeg ikke får "lov" av harddisken å redusere volumet på C-disken med mer enn 3000 MB, når jeg likevel har ca 200 GB ledig harddisk igjen. På få redusert harddisken med en del mer, slik at jeg får partisjonert disken. Endret 11. januar 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Et dataene fragmentert over hele disken kanskje ? Lenke til kommentar
ChrisHansen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Et dataene fragmentert over hele disken kanskje ? Jeg sliter med samme problemet, men får redusert til litt mer, 10GB. Har defragmentert disken, men det hjalp ikke. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Et dataene fragmentert over hele disken kanskje ? Jeg sliter med samme problemet, men får redusert til litt mer, 10GB. Har defragmentert disken, men det hjalp ikke. Noen som har tips? Noen på itavisens forum skrev dette: Vista er svært gnien når det gjelder reduksjon av størrelsen på volum. En forklaring og work around-oppskrift finnes her: www.howtogeek.com/howto/windows-vista/working-around-windows-vistas-shrink-volume-inadequacy-problems/ Jeg for min del stopper opp her. Får klare meg med en partisjon og Vista i noen måneder til. Lenke til kommentar
ChrisHansen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Et dataene fragmentert over hele disken kanskje ? Jeg sliter med samme problemet, men får redusert til litt mer, 10GB. Har defragmentert disken, men det hjalp ikke. Noen som har tips? Noen på itavisens forum skrev dette: Vista er svært gnien når det gjelder reduksjon av størrelsen på volum. En forklaring og work around-oppskrift finnes her: www.howtogeek.com/howto/windows-vista/working-around-windows-vistas-shrink-volume-inadequacy-problems/ Jeg for min del stopper opp her. Får klare meg med en partisjon og Vista i noen måneder til. Last ned Partition Manager 9: http://www.softpedia.com/get/System/Hard-D...n-Manager.shtml Bare last ned Trial versjonen, funket helt topp for min del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå