Walter_S Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mitt første forsøk her inne: Nytt kamera gir alltid ekstra inspirasjon til å gå ut og ta bilder. Dette ble tatt tidlig om morningen 7. januar i 9º minus - men lufta var tindrende klar (og det er dét som teller...). Kom hjem med nesten 200 filer på SDHC'en, kalde fingrer, rød nese og et digert smil fra øre til øre - det var så spennende! :o) EXIF: Panasonic DMC FZ28 ISO = 160 Exposure Time = 1s F-stop = 5,6 Focal Lenght = 16,7mm Focal Lenght in 35mm = 94mm Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Syns det er et pent bilde. Har vel egentlig ikke så mye å si om det. Det er klart, og himmelen og havet utigjennom er pent. Sikkert mange som kan si mer enn meg om bildet. Og det syns jeg de bør gjøre.. med nye her inne. Velkommen til kritikken, det er absolutt en god start. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Velkommen til forumet! Har ikke vært sikker på hva jeg skulle skrive om dette bildet.. Men kan si noen ord som faller meg inn: *Oversiktelig *Klart *Fin bro! *Kaldt *..men samtidig varmt *Fabrikkpipe-spy er dritt, men ikke så jævlig på et slikt bilde Kan like dette, og definitivt ikke et dårlig bilde, men tvert imot en god debut på dette forumet! Vet om verre debuter for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå