Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

normalt at jenter spør kva du syns om ho?

Anbefalte innlegg

For det første, båe eg og jenta er 16-18 år.

For ikkje lenge sidan var eg ute å gjekk med ei vennine, plutseleg kom med inn på temaet "kule" personer. Var ikkje eg som ville det. Så heilt plutseleg byrjer ho å snakke om at ho håper at ho er kul, og kva eg syns om ho. I tillegg spør ho meg direkte om eg liker ho :ermm: Ho var og veldig nyfiken om kva eg syns om ho, ville eg skulle beskrive ho med 5 ord o.l. Er dette normalt å gjera? Har tenkt nesten for mykje i det siste om det ligg eit hint her. Nokon som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Robocoop: det var jo og noko til svar. Tusen takk for eit særs godt svar :hrm: Har tidlegare opplevd ting som ikkje skal skrivast her, men eit seriøst svar er aldri å forrakte.

@o0: er rett eg blitt "guttevenninden" hennar ja, men allikevell har ho aldri vore slikk mot andre gutevennar. Ja, eg kjenner mange gutevennar ho har hatt over lengre tid, men ingen av dei har blitt spurd om slike ting

Er det eg som prøver og vera for analytisk her?

edit: ja, eg har lest store deler av PUA-guiden, så det er ikkje naudsynt å ta ein generell henvisning til den.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

hehe :p var det eg var redd for ja. Har likt ho tidlegare, men no veit eg ikkje heilt

edit: har ein del venniner og tidelegare kjærestar, men ingen av dei har vore stild så "påtrengande" spørsmål utan at eg har vore i forhold med dei

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Enten tester hun deg, eller så er hun rett og slett ganske snodig.

Bekrefter du henne så har du tapt. Ikke si "ja, du er kjempe kul, pen, snill og grei!" Si heller noe sånt som "Jeg liker håndleddene dine. :roll: " Tull vekk spørsmålet. Om hun har høy sosial status/verdi kan du la være å smile, men om hun er usikker på seg selv (Som det virker som.) så bør du le. Om du har lest om PUA skjønner du dette fra før av.

Lenke til kommentar

ja, eg veit diverre altfor godt at ein ikkje skal sei "åhhh ja... elsker deg vennen"

Klarde sånn halvvegs å snakke meg vekk frå det, fleipa det vekk men hugsar ikkje heilt kva eg sa. Ho har ganske/middels høg sosial status, så eg føle "fleipen" min var velluka sidan meg begge lo godt i etterkant.

ps: skal bruka "Eg lika håndledda dine" neste gong :p

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Hun er en svært innbilsk jente om hun tror hun kan fylle handlekurven sin med mannfolk som hun har tilgjengelig til en hver tid. Om hun har:

ganske/middels høg sosial status,

så tviler jeg sterkt på at hun har din begrunnelse bak spørsmålene sine. Forklar innlegget ditt bedre, brutal_mann.

Endret av Beaumont
Lenke til kommentar
Hun er en svært innbilsk jente om hun tror hun kan fylle handlekurven sin med mannfolk som hun har tilgjengelig til en hver tid. Om hun har:
ganske/middels høg sosial status,

så tviler jeg sterkt på at hun har din begrunnelse bak spørsmålene sine. Forklar innlegget ditt bedre, brutal_mann.

Hun sonderer terrenget. Hun vil vite hva hun kan få og ikke få. Hun "trenger" å vite dette i et langsiktig perspektiv. Det handler mye om at kvinner aldri er helt fornøyde med den mannen de får tak i...

Lenke til kommentar

Dude, seriøst. Drit i alt som heter sosial verdi.

Har du lyst på henne, så har du lyst på henne. Get her! :)

Hvis du har fulgt med i sjekketråden, så vet du at berøring er gull. Men virker jo som hun er litt keen på deg, så bare kjør på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...