Awesome-O Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Akkurat kjøpt meg ny CPU Kjøler for 840Kr... åsså nå plutselig fikk jeg kjempe lyst på vannkjøling evt bursdagsgave.. Så når man monterer Vannkjøling erstatter man da den vanlige CPU Kjølern med Vannkjølingen? eller er det i tilleg? .. Takker for svar. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vannkjøling erstatter som regel luftkjøling eller annen kjøling. Vannkjøler selv bare cpu-en, men du kan selvsagt kjøle hele pc-en om du ønsker det og (som NB, SB, mosfets, cpu, gpu osv osv). Lenke til kommentar
Awesome-O Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Vannkjøling erstatter som regel luftkjøling eller annen kjøling. Vannkjøler selv bare cpu-en, men du kan selvsagt kjøle hele pc-en om du ønsker det og (som NB, SB, mosfets, cpu, gpu osv osv). Ja så vist jeg har lyst og kjøle CPU med Vannkjøling må jeg ut med den vanlige da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du må ta vekk den kjøleren som står på nå og sette på en kjøleblokk (for vannkjøling). Anbefaler å lese litt i Vannkjøling FAQ-en. Lenke til kommentar
-Tralz- Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 det kan lønne seg å sjekke litt på youtube, det fines mange klip der ute som folk viser fram pc sin med det. Kan gi deg litt info og så ser du hvordan man gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå