Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen malware.

Det er et par tjenester fra comodo i loggen. Er det disse det er noe problemer med?

Når jeg innstalerte nyeste versjon av online armor så stod det i sikkerhets senteret at comodofirewall kjørte. comodofirewall ble aldri ordentlig avinstalert. Nå står det at minst EN av brannmurene kjører i sikkerhets sentret. Forresten ser du windows live messenger der også? det skjedde med den også. Så de to programmene er ikke avinstalert ordentlig. Jeg har sletta mappene i registeret, men det ligger noe igjen. Det hadde vært veldig fint å fått vekk comodo og windows live messenger hvis det går ;)

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Kjør combofix igjen og post loggen.

Det skulle jeg gjort, men jeg har avinstalert combofix fra kjør vinduet. Fant en combofix link på forumet her som sumbit hadde posta i et emne, men får bare feilmelding når jeg skal kjøre combofix :( Den sier at jeg ikke har tilgang til combofix.

edit: det er fiksa, Hadde ikke stengt online armor ordentlig så den sperra combofix.

Endret av riskake90
Lenke til kommentar
Antar det fortsatt ligger registeroppføringer fra comodo.

Gjør følgende:

Skriv regedit i kjør-feltet (start-kjør)

Klikk Rediger->søk etter

Skriv comodo, klikk Søk etter neste

Slett de registeroppføringene som kommer...

Dette er de jeg fant. Trygt å slette? får feil melding når jeg skal slette de..].

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Ok, da gjør du det.

Hva med å kjøre en rens (register) med CCleaner - den burde fjerne 'tomme' registeroppføringer.

Edit: I slike tilfeller er det vanlig at man installerer programmet igjen for så og avinstallere det. Om det hjelper i ditt tilfelle, vet jeg ikke.

Hvis du fortsetter å søke etter comodo i regedit, finner du noe mer?

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Ok, da gjør du det.

Hva med å kjøre en rens (register) med CCleaner - den burde fjerne 'tomme' registeroppføringer.

Edit: I slike tilfeller er det vanlig at man installerer programmet igjen for så og avinstallere det. Om det hjelper i ditt tilfelle, vet jeg ikke.

Hvis du fortsetter å søke etter comodo i regedit, finner du noe mer?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

husker ikke hvor jeg leste det men stod en plass at COMODO var umulig og fjerne 100% fra dataen ;)

Lenke til kommentar

husker ikke hvor jeg leste det men stod en plass at COMODO var umulig og fjerne 100% fra dataen ;)

aha, men det skal gå ann å instalere den på nytt vel. Forresten gjelder det samme windows live messenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...