Bruker-158599 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hei. Hvert år tar jeg en skjekk med combofix og hjt. Fint hvis noen kunne se på den. Det er noe comodo tull der. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ingen malware. Det er et par tjenester fra comodo i loggen. Er det disse det er noe problemer med? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Ingen malware.Det er et par tjenester fra comodo i loggen. Er det disse det er noe problemer med? Når jeg innstalerte nyeste versjon av online armor så stod det i sikkerhets senteret at comodofirewall kjørte. comodofirewall ble aldri ordentlig avinstalert. Nå står det at minst EN av brannmurene kjører i sikkerhets sentret. Forresten ser du windows live messenger der også? det skjedde med den også. Så de to programmene er ikke avinstalert ordentlig. Jeg har sletta mappene i registeret, men det ligger noe igjen. Det hadde vært veldig fint å fått vekk comodo og windows live messenger hvis det går Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 slett denne mappen: C:\Program Files\Messenger (det som du ikke får sletta tar du med FileAssasin i Mbam ) Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 slett denne mappen:C:\Program Files\Messenger (det som du ikke får sletta tar du med FileAssasin i Mbam ) Da har jeg sletta mappa. trengte ikkeå bruke FileAssiasin i Mbam- Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 start->kjør, skriv cmd Fra ledetekst skriv følgende, klikk Enter etter hver linje: sc stop cmdGuard sc delete cmdGuard sc stop cmdHlp sc delete cmdHlp Restart pc'n Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) start->kjør, skriv cmdFra ledetekst skriv følgende, klikk Enter etter hver linje: sc stop cmdGuard sc delete cmdGuard sc stop cmdHlp sc delete cmdHlp Restart pc'n Da er det gjort norbat. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kjør combofix igjen og post loggen. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Kjør combofix igjen og post loggen. Det skulle jeg gjort, men jeg har avinstalert combofix fra kjør vinduet. Fant en combofix link på forumet her som sumbit hadde posta i et emne, men får bare feilmelding når jeg skal kjøre combofix Den sier at jeg ikke har tilgang til combofix. edit: det er fiksa, Hadde ikke stengt online armor ordentlig så den sperra combofix. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja, du kan avinstallere combofix. Er det fortsatt noen probl. med comodo? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Ja, du kan avinstallere combofix.Er det fortsatt noen probl. med comodo? Det er det samme. Se på bildet som er postet, samme beskjed, men merker ikke noe problemer, bortsett fra at jeg ikke kan instalere comodo fordi det er på dataen allerede. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Antar det fortsatt ligger registeroppføringer fra comodo. Gjør følgende: Skriv regedit i kjør-feltet (start-kjør) Klikk Rediger->søk etter Skriv comodo, klikk Søk etter neste Slett de registeroppføringene som kommer... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Antar det fortsatt ligger registeroppføringer fra comodo. Gjør følgende: Skriv regedit i kjør-feltet (start-kjør) Klikk Rediger->søk etter Skriv comodo, klikk Søk etter neste Slett de registeroppføringene som kommer... Dette er de jeg fant. Trygt å slette? får feil melding når jeg skal slette de..]. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 I venstre felt høyreklikker du på LEGACY_CMDAGENT, eksporter (lagre det på en plass du evt. kan finne igjen), deretter sletter du oppføringen Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 I venstre felt høyreklikker du på LEGACY_CMDAGENT, eksporter (lagre det på en plass du evt. kan finne igjen), deretter sletter du oppføringen Får ikke sletta den. Isåfall må jeg trykke på 0000 mappa Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ok, da gjør du det. Hva med å kjøre en rens (register) med CCleaner - den burde fjerne 'tomme' registeroppføringer. Edit: I slike tilfeller er det vanlig at man installerer programmet igjen for så og avinstallere det. Om det hjelper i ditt tilfelle, vet jeg ikke. Hvis du fortsetter å søke etter comodo i regedit, finner du noe mer? Endret 10. januar 2009 av norbat Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ok, da gjør du det. Hva med å kjøre en rens (register) med CCleaner - den burde fjerne 'tomme' registeroppføringer. Edit: I slike tilfeller er det vanlig at man installerer programmet igjen for så og avinstallere det. Om det hjelper i ditt tilfelle, vet jeg ikke. Hvis du fortsetter å søke etter comodo i regedit, finner du noe mer? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Edit: I slike tilfeller er det vanlig at man installerer programmet igjen for så og avinstallere det. Om det hjelper i ditt tilfelle, vet jeg ikke. husker ikke hvor jeg leste det men stod en plass at COMODO var umulig og fjerne 100% fra dataen Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Edit: I slike tilfeller er det vanlig at man installerer programmet igjen for så og avinstallere det. Om det hjelper i ditt tilfelle, vet jeg ikke. husker ikke hvor jeg leste det men stod en plass at COMODO var umulig og fjerne 100% fra dataen aha, men det skal gå ann å instalere den på nytt vel. Forresten gjelder det samme windows live messenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå