Gå til innhold

jeg trenger guide til å bytte strømforsyning ?

Anbefalte innlegg

Har en 450w strømmforsyning i dataen. Men var hos min far å akkurat når dataen startet opp så gikk strømmen. Tror dette svekket strømmforsyningen veldig mye.

Bivirkningene her er at graffik kortet min ikke yter maks. Det klarer ikke kjøre nye spill men spill (som css, wc3 osv på lav graffik) klarer den fint.hørt litt forskjellig men kommet opp med at ettersom graffik kortet funket før, så må det være strømmforsyningen.

Derfor bytter jeg til eneste tilgjengelige som er en 400w. Men tørr ikke gjøre dette uten en sikker guide, har byttet deler før men vil ikke ofre dataen min for noe jeg ikke har prøvd før.

Konkret spørsmål: Jeg trenger en internett guide som viser hvordan jeg skal bytte strømfoirsyning ;)

Takk på forhånd :)

Endret av Sertito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen inet guide, men jeg tittet akkurat litt i min egen maskin.

Strømforsyningen ser ut til å være festet med fire skruer i bakkant.-> 1x Skrutrekker.

Ut av strømforsyningen kommer det en del kabler.

Forutsetning #1 er burde da være at jeg har minimum samme antall & type tilgjengelig på annen forsyning. Disse passer naturligvis kun der de ikke gjør noen skade.

Hva med å skru ut den gamle men la kablene være tilkoblet. Skru på plass ny forsyning.

Trekk ut en kabel fra den gamle forsyningen og plugg inn en tilsvarende fra den nye.

Fortsett med dette til den gamle forsyningen er fri fra maskinen.

Men en anelse godt mot burde det hele være unnagjort på 5 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...