spillegalen Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 men ang. innbrenning. vil det forsvinne, eller er det der for alltid? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 men ang. innbrenning. vil det forsvinne, eller er det der for alltid? Du skal være rimelig uforsikig for å klare å få skikkelig innbrenning i disse dager nesten mot idioti. Da snakker jeg å sette på en logo eller et stillestående bilde over lang lang tid evt ovet natten da kan dette skje. IR er midletidlig innbrenning "ikke farlig" men dette forsvinner så fort man skifter kanal eller over natten. Jeg har hatt kraftig IR en gang og da gikk PS3 maskinen i nesten 8 timer den dagen men det forsvant etter noen timer med vanlig tv bruk igjen. De fleste som er skremt av innbrenning er de som ikke har erfaring med plasma overhodet... Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 hudden på cod var fast på min px80 da jeg skrudde av xboxen, så på tv litt og vips, helt ren<3 Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 hva er forskjellen på px80 og px80E ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 hva er forskjellen på px80 og px80E ? E står for Europa ingen forskjell. Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Men sånne sorte striper som kommer når man ser på film oppe og nede på skjermen. vil de komme på px80? og vill de lage innbrenning??? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 i de første 100 timene bør du zoome inn slik det ikke er sorte striper da det er størst sjangs for innbrenning da. etter det er det ikke no problem;) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det viktigste er å kjøre ned kontrastnivået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå