spillegalen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei! Jeg skal nå kjøpe meg en ny tv. Det jeg leter etter er en 37" som skal brukes til spilling og film. Jeg ønsker ikke og bruke masse penger på frakt. så butikkene som er aktuelle er elkjop (collect@store) expert, eller PS.no. Hyllen jeg skal sette TV'en inni har disse målene: B100 cm, D39 cm, H69 cm Har drevet og sett litt på SAMSUNG LE37A456 og 37LG3000. Hvilken er best? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hei! Jeg skal nå kjøpe meg en ny tv. Det jeg leter etter er en 37" som skal brukes til spilling og film. Jeg ønsker ikke og bruke masse penger på frakt. så butikkene som er aktuelle er elkjop (collect@store) expert, eller PS.no. Hyllen jeg skal sette TV'en inni har disse målene: B100 cm, D39 cm, H69 cm Har drevet og sett litt på SAMSUNG LE37A456 og 37LG3000. Hvilken er best? Ville anbefale LG3000 av disse to men synd du ikke vi da kjøpe via nett da du får Panasonic PX80 til 5700,- pluss frakt som er en klart bedre skjerm en begge disse to... Hvis du har en Datakjeden butikk i nærhete så slipper du evt fraktkostnadene... https://prisguiden.no/product.php?product_id=91673 Endret 9. januar 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 jeg fikk den modellen i dag og er storforøyd hittil:D Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 jeg fikk den modellen i dag og er storforøyd hittil:D Panasonicen eller LG'en? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 panasonic:) th-37px80 Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 panasonic:) th-37px80 bruker du den til spilling? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har ikke spilt på akurat denne da jeg fikk den i dag, men på de andre plasmaene har jeg spilt mye på. hos foreldra;) ska spille etter maten og gi raport. plasma eier på spill pga kontrast og responstid. 0 hakking. kommer tilbake med mer har lest my om tven på nett nå og mange gamer med den Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) da regner jeg med at jeg kjøper den når dere sier så mye bra om den =D men hvorfor koster den 5910,- i webshopen og 6884,- i oslo? til jada-jada. hvor kjøpte du den? hva er forskjellen på den som koster 5737: PANASONIC Plasma TV 37" HD Ready HDMI (TH-37PX80E) hva betyr den e'n og hva betyr PANASONIC 37" Plasma TV TH-37PX80 --DVB-T-- (TH-37PX80) Endret 9. januar 2009 av spillegalen Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 da regner jeg med at jeg kjøper den når dere sier så mye bra om den =D men hvorfor koster den 5910,- i webshopen og 6884,- i oslo? til jada-jada. hvor kjøpte du den? Jeg har ikke denne men kjenner den godt etter masse brukererfaringer samt en kamerat har den. Kjøp den av Datakjeden som nå er billigst og også et veldigt seriøst firma. https://prisguiden.no/product.php?product_id=91673 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) får ikke svar i andre tråden så spør her, har noe grønnskær når det er raske scener i spill og tv der det er sort direkte til hvitt. er det slik alltid eller kun i starten? Storfornøyd med bildet, selv om det er litt svakere styrke som lcd (noe som er behagligere på tv og film) kan tven være defekt da den ble transportert feil. (på høykant) Endret 9. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Mye eller ikke så mye mindre lysstyrke? Innbrenning. hva vil du si om det? tenker på spilling. den sirkelen rundt kartet på GTA er jo hele tiden stille... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 du får midlertidig innbrenning som forsvinner etter noen sek når det er noe annet på skjermen;) Lysstyrken er noe lavere men på dynamisk er den like bra som lcd styrken. på tvtitting er det DIGG med rligere ilde Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 ikke noe fast innbrenning altså? tenker på fotball og den lille ruten øverst som står på samme sted hele tiden... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 bare ikke spil 6 timer i strekk så går det bra;) ta pause av og til og se tv. kan fint spille i 3 timer uten problemer Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 bare ikke spil 6 timer i strekk så går det bra;) ta pause av og til og se tv. kan fint spille i 3 timer uten problemer du spurte om det med grønnskjær: Plasma skal helst ikke tiltes i stor grad. Da risikerer du å ødelegge skjermen. Grunnen til dette er fordi plasmaskjermer består av to lag med glass, med plasma i midten. Disse lagene med glass veier en god del og det kan lett oppstå skader hvis ikke skjermen står oppreist. Mao, plasma må stå oppreist under transport fra din lokale el-butikk, ellers blir tv-drømmen bokstavelig knust. LCD derimot kan vri og vendes og transporteres i alle mulige vinkler. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) bare ikke spil 6 timer i strekk så går det bra;) ta pause av og til og se tv. kan fint spille i 3 timer uten problemer du spurte om det med grønnskjær: Plasma skal helst ikke tiltes i stor grad. Da risikerer du å ødelegge skjermen. Grunnen til dette er fordi plasmaskjermer består av to lag med glass, med plasma i midten. Disse lagene med glass veier en god del og det kan lett oppstå skader hvis ikke skjermen står oppreist. Mao, plasma må stå oppreist under transport fra din lokale el-butikk, ellers blir tv-drømmen bokstavelig knust. LCD derimot kan vri og vendes og transporteres i alle mulige vinkler. i og med je gjobber der jeg kjøpte den så vet jeg om det. men tror nok min tv er defekt. panasnoic sa om det var noe galt sku jeg få ny med en gang så ringer de på mandag og skaffer meg ny jeg. snakket med en jeg kjenner som har tven og han han 0 grønnskjær jupp den er def. så skal skaffe meg ny:) Endret 9. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Uflaks,men av og til dukker det opp "mandags" produkter. Edit: Ja,pepper til schrenker. Transportskade e no hærk :/ Endret 10. januar 2009 av spaltcha Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 ja:/ men dette er schrenkers feil. de transporterte den feil. skal snakke med fyren på mandag og sette han på plass så han ikke kommer med flere tver slik! først sonyen, den hakket så dette. huff. bra panasonic sa jeg kunne få ny Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 bare ikke spil 6 timer i strekk så går det bra;) ta pause av og til og se tv. kan fint spille i 3 timer uten problemer Nå har det seg slik at det lengste maratonet jeg har hatt i GTA gikk over 6 timer og en del minutter. Ingen tegn til innbrenning, så det skal nok mer til enn som så. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 men greit å ha forholdsregel da; just in case. men i starten bør man ikke ha marraton. vent til etter 100 timersbruk så den er innkjørt. i starten er det størst fare for innbenning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå