Luddezor Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) God ettermiddag, ja : ) Jeg har sittet og stusset litt på om jeg skulle legge ut dette bildet, som er mitt først lysmalingsbilde ever. Et hjerte er vel en grei klisjé, men allikevel. Tatt en kunst og håndtverk time, med mobillyset. Slakt :} Endret 9. januar 2009 av Luddezor Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Ingen kommentar i det hele tatt er vel en kommentar i seg selv, I guess :!: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Ok, da. Det er klart bedre gjennomført enn det meste vi har sett her inne, men jeg har liten eller ingen interesse for denslags teknikker lenger. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Er vell ikke så mye og si? Vet ikke hva du forventer og høre, men ser rett og slett ut som at du kun tester teknikken, da det kun er hjertet som virker gjennomtenkt her. Men sier meg enig med PM bedre enn krusseduller da... Lenke til kommentar
Suic Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Åssen instillinger brukte du? Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Takk til de to første, var vel forsåvidt bare det jeg ville høre. aR_: ISO 100 F25 2,5 sek lukkerhastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå