IMG_123 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Her om dagen da jeg skulle innstallere programvare til min nye mobiltelefon på min HP Pavilion fikk jeg plutselig en blåskjerm. Arg, irriterende tenkte jeg og startet pcen igjen. Uheldigvis fikk jeg nok en blåskjerm en liten stund etter at jeg hadde logget på. Jeg har nå prøvd å logge på flere ganger, men blåskjermen kommer hver gang. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Har prøvd å starte pcen i sikkerthetsmodus, og det funker fint, men jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å fikse problemet hehe.. Prøvde å avinnstallere telefonprogrammet, men da får jeg beskjed om at det var noe problemer med windows innstaller, og jeg får ikke avinnstallert. Noen som kan hjelpe meg? Kan nevne at jeg bruker windows Vista. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva står det på blåskjermen? Det hjelper mye og vite hva det står der. Ellers er det og installere windows på nytt en fin måte og bli kvitt en blåskjerm på. (så lenge det ikke er en hardware feil) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal skaffe et bilde Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal skaffe et bilde Last ned Revo uninstaller Her Det kan du gjøre i sikkerhets modus med internett, eller flytte over med minnepenn, så avinstalere du det med revo uninstaller Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Skal teste det -smash-. Legger ved et bilde av blåskjermen i håp om at det kan komme til nytte. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Skal teste det -smash-. Legger ved et bilde av blåskjermen i håp om at det kan komme til nytte. Det er en feil melding der ja..dumt at det er gresk får meg. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Hmm, det var jo kjipt. Jeg prøver å laste ned det programmet og fjerner mobilprogrammet. Håper det fungerer. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hmm, det var jo kjipt. Jeg prøver å laste ned det programmet og fjerner mobilprogrammet. Håper det fungerer. Ja, får håpe det. Eller så kan du prøve å avinstalere det fra ccleaner også. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Nå har jeg brukt revo uninstaller og fjernet alt som ble innstallert den dagen dette problemet begynnte, men blåskjermene kommer fortsatt Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå har jeg brukt revo uninstaller og fjernet alt som ble innstallert den dagen dette problemet begynnte, men blåskjermene kommer fortsatt Kan det være driver problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå