QPR225 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Emnetittelen sier vel det meste, at noen programmer ikke kommer opp ved oppstart. Jeg skulle egentlig hatt Errorfix og volumenheten ved oppstart, men de kommer ikke opp. Dette skjer ikke alltid, men det er ganske rart. Noen ganger da jeg starter pcen kommer alle programmene opp som de skal, men noen ganger kommer bare noen få av de. Får vel nevne programmene som alltid kommer opp er, Avast AV og Msn. Har aldri hatt problemer med det før, og bare for å nevne at pcen er nylig formatert siden jeg hadde en del trøbbel med den. Finnes det noen programvare til å fikse det ? Informasjon om pcen: OS:Windows XP Home Premium PC: Compaq Presario Prosessor: AMD Athlon Er takknemlig for alt hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har du prøvd å legge dem i 'oppstart/startup' på menyen? Lenke til kommentar
QPR225 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Det står at de skal komme opp ved oppstart vis det er det du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå