Gå til innhold

Yey i dag fikk jeg bank for første gang

Anbefalte innlegg

hater sånne folk. husker det var to typer som stod og skubba og slo på fetten min en gang(alle 3 ett år yngre) hadde dett ikke vært for at en venn av meg kom meg i forkjøpet hadde jeg sikker skammslått de sakkars problembarna. han var heldigvis smartere. gikk rett in ogg tok en håd på hver sin hals, løfta de opp og slengte de i bakken. holdt dem der og tok en alvorsprat med dem.

dette er en av de får tingene som hjelper rimelig raskt så vidt jeg har ærfart. at noen tar tak i dem og skremmer dem litt. hoss oss har det alltid vært slik at de som er eldre griper inn med en gang noe slikt skjer. synd det ikke er slik alle steder. det eneste "disse drittungene" forstår er vist noen seter dem på plass og "viser at de ikke er sjefen(e) her".

du skal selvsagt informere rektor/lærer eller/og en annen voksen.

føler med deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Leit å høre trådstarter. Håper hodet ditt ikke fikk alvorlige skader.(hjernerystelse er jo gale nok såklart).

Hvorfor gjorde han det mot deg? Hadde du yppet til bråk?

Synest ærlig talt mobbe offere som ikke har gjort noe skulle kunne ta igjen. (med alle midler).

Personlig hadde jeg tatt en kniv og knivstukket mobberen 40-50 ganger i magen, og sparket fjeset i stykker.

(og etter på spist tunga. *joke*)

Jøss. Går du og bærer på mye sinne? Øye for øye er en ting, men hode for øye blir noe ganske annet.

Har heldigvis vokst opp blant siviliserte mennesker, så jeg har ikke slåss siden barneskolen. :)

Gjør nok det ja. :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

få med deg noen kompiser, be han som banka deg med på fotballbanen. du og vennene dine har med balltre han som banka deg får et knust ansikt :) vanskeligere er det ikke.

åh, jeg husker en på skolen jaga en annen inn i en liten hytte :p når han ene var inni hytta bare slo han andre vinduet i stykker og gikk inn, og slo han i hytta rett til legoland.

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar

Lær deg noen ordentlige selvforsvarsknep som bare legger han i bakken. Når du står over han og har han under deg så enten slår du han hardt, eller, klapper han lett i hodet/ansiktet og kaller han en taper. Snu deg til kompisene hannes og spør hvorfor de henger med en sånn taper etc. Ekstra bra om du greier å låse han helt fast mens du ydmyker han. Noe så latterlig flaut for han. Ikke hiss deg tydelig opp, bare chill helt og vær helt monoton i uttrykket, kanskje le litt av han, HAHA;)

Det ender opp med at du får deg ordentlig jobb og han faktisk blir tapern til slutt, be patient^^

Lenke til kommentar
Ja, ok, då, så såg du det. :tease: Eg tok berre litt feil, då. Eller var det kanskje mykje? Uansett:

Eg hadde ein "gojilla" i klassen min frå 1. til 10. Han greidde ikkje å lage s, ei heller r ordentleg, så r blei ð (som i engelsk: that) eller j og s blei þ (som i engelsk: thing).

Så det blei sånn her når han skulle true nokon: "Viddu ha bank, ellej?" eller "Þkal jeg banke dei, elleð?!"

Litt morosamt. :)

Men poenget var at det er rett som timb seier. Ein gong hadde "gojillaen" slått til ein annan i klassen. Fyren hadde brekke nesa, og ein tann var litt laus. Då ringte foreldra hans guten (som blei slått) til far hans "gojillaen".

"Hva så?" var responsen dei fekk frå faren hans då dei sa at sonen hans hadde slått til sonen deira.

Sprøtt.

Skulene er heller ikkje så flinke til å lause problemet med mobbing, må eg seie. Mange månaders mobbing kvalifiserer såvidt til ein liten koseprat inne hos lærarane. Kanskje ei utvising for nokre dagar - ein premie til mobbaren, eigentlig, sidan mobbarane ikkje er dei som treng så godt eit vitnemål når dei skal få seg jobb i framtida.

Høres ut som "mobberen" du snakker om er et mobbeoffer selv? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...