Gå til innhold

Yey i dag fikk jeg bank for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Våkn opp gutt, Hudfargede har vært undertrykt i århundrer, er kanskje en grunn til at vi opplever en slik pågang ;)

 

Det du ikke har klart å fange opp er at jeg prater generelt sett, ikke i din enkelte situasjon. I ditt eksempel så konkluderer du omtrent som at alle Innvadrere er like som han du møtte på.

 

Jeg forsvarer ikke slike handlinger som du ble utsatt for, men jeg klarer å forstå hvorfor noen Innvadrere føler slik anger i enkelte situasjoner.

 

Disse utlenningengene blir nøye overvåket, ved minste feil og utbrudd blir det storomslag i kretsen rundt personen.

Det er som Prins Harrys lille humorvideo som har komment til offentlighet.

 

Jeg har egentlig ikke noe imot utlenninger. De har ikke gjort "meg" noe og jeg behandler dem som det (rett og slett som a fellow dude).

 

Men skulle en dude komme og gjøre kvalme blir det bråk.

 

---

 

Bank tilbake virker som regel.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Våkn opp gutt, Hudfargede har vært undertrykt i århundrer, er kanskje en grunn til at vi opplever en slik pågang ;)

 

Det du ikke har klart å fange opp er at jeg prater generelt sett, ikke i din enkelte situasjon. I ditt eksempel så konkluderer du omtrent som at alle Innvadrere er like som han du møtte på.

 

Jeg forsvarer ikke slike handlinger som du ble utsatt for, men jeg klarer å forstå hvorfor noen Innvadrere føler slik anger i enkelte situasjoner.

 

Disse utlenningengene blir nøye overvåket, ved minste feil og utbrudd blir det storomslag i kretsen rundt personen.

Det er som Prins Harrys lille humorvideo som har komment til offentlighet.

 

Jeg har egentlig ikke noe imot utlenninger. De har ikke gjort "meg" noe og jeg behandler dem som det (rett og slett som a fellow dude).

 

Men skulle en dude komme og gjøre kvalme blir det bråk.

 

---

 

Bank tilbake virker som regel.

Det der var ekte kvalitetskommentar. Fair and Square.

Lenke til kommentar

Desverre er det sånn at "alle" ikke bare har rett, men plikt til å gå på grunnskolen i Norge, selv om vi kan være enige i at ikke alle passer helt inn..

 

Den eneste måten slike kan fjernes fra skolen, er, desverre, gjennom anmeldelse av slike hendelser som dette. Hvis dette var første gangen han "gikk løs" på en uskyldig, blir nok saken henlagt. Sånn er det desverre! Men neste gang han gjør noe slikt, og forhåpentligvis blir anmeldt, har han to saker på seg og da er sannsynligheten større for at det skjer noe.

 

Så tipset blir da - anmeld karen!

 

Hevn løser uansett ingenting, i verste fall går det ut over deg. Utvisning og i kanskje han anmelder deg..

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg har aldri blitt banket, men har blitt slått av en som er 1år eldre en meg og ganske stor. Da han slo så vred jeg på hue med slaget hans og det gjorde egentlig ikke noe vondt, men jeg ble helt sjokka og gikk fra skolen litt senere.

 

En annen historie er om en pakistaner tror jeg som true meg fordi han påsto at jeg hadde kalt han homse og slikt fordi det hadde han hørt av en som jeg ikke kjenner engang bare vet hva han heter. WTF!?!?! uansett da han skulle snakke med meg måtte han ha med 2stk til som er relativt høye og store som skulle hjelpe ham. WTF!!!???! Det er jo hans problem hvorfor ta med flere da, han er 1år eldre en meg og sikkert sterkere! uansett mamma snakka med skolen og politiet snakka med han har ikke rørt meg siden.

Jeg har den oppfattningen av utlendinger er at de fleste som kommer fra iran, pakistan og rundt der, de er de som er mest voldelige og får utlendinger til og få et dårlig rykte. De som kommer fra afrika og rundt der, de er veldig hyggelige og snille.

 

Alle skolemassakrene synes jeg på en måte er bra at det har skjedd fordi: Da våkner skolemiljøet opp og finner ut at mobbing utvikler seg til slike massakre, de som mobbet den personen får på en måte igjen.

Det som er dumt er at noen som blir drept er uskyldige, da han pakistaneren truet meg så jeg på selforsvars videor og slikt. Jeg var så sjokket i etterkant at jeg vurderte og ta med en slik liten Colt (husker ikke navn) på skolen, jeg tror den er en 9mm. Hjemme hadde jeg fylt magasinet fullt, deretter hadde jeg finnet han SLEMME og siktet pistolen rett mot trynet hans og sagt: Hvis du eller noen andre rører meg eller truer meg igjen så blåser jeg hue av dem som gjør.

 

Disse tankene farte gjennom hodet mitt da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Unnskyld, men du synes det er BRA at det har skjedd skolemassakre? Og du ville true en person med en pistol fordi en annen hadde spredd falske rykter om deg?

Lenke til kommentar
Unnskyld, men du synes det er BRA at det har skjedd skolemassakre? Og du ville true en person med en pistol fordi en annen hadde spredd falske rykter om deg?

Syntes ikke jeg forklarte så jævla dårlig da!!

Jeg sa at skolemassakrene var bra på en måte, og det var en person som sa at JEG hadde SAGT ting om HAN som HAN hadde hørt fra en jeg ikke kjenner engang!

Må du ha det inn med teskje??!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Leit å høre trådstarter. Håper hodet ditt ikke fikk alvorlige skader.(hjernerystelse er jo gale nok såklart).

 

Hvorfor gjorde han det mot deg? Hadde du yppet til bråk?

 

Synest ærlig talt mobbe offere som ikke har gjort noe skulle kunne ta igjen. (med alle midler).

 

Personlig hadde jeg tatt en kniv og knivstukket mobberen 40-50 ganger i magen, og sparket fjeset i stykker.

 

(og etter på spist tunga. *joke*)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Det hadde du nok ikkje.

 

Eg for min del hadde brukt dei knepa eg kan for å komme meg laus frå slike situasjonar - men det er no ikkje alle som veit kva ein kan gjere -, gått rett inn i næraste klasserom og sagt ifrå om at ein "jejneskada gojilla pjøvej å kjlå meg".

 

Men eg tvilar no på at trådstartar ser dette og orkar å fortsette diskusjonen, då - ettersom diskusjonen blei avslutta i januar.

Lenke til kommentar

Han føler seg nok "kul" og tøff nå, når man går løs på noen med vold istedet for å løse problemet på en voksen måte. Med ord. Hadde noen sånne i min klasse jeg også.

 

Er foreldrenes feil...

 

"Nommen gutten min da, har du slått noen nå igjen. Det må du ikke gjøre noe mer vet du :)".

Endret av timb
Lenke til kommentar

Ja, ok, då, så såg du det. :tease: Eg tok berre litt feil, då. Eller var det kanskje mykje? Uansett:

 

Eg hadde ein "gojilla" i klassen min frå 1. til 10. Han greidde ikkje å lage s, ei heller r ordentleg, så r blei ð (som i engelsk: that) eller j og s blei þ (som i engelsk: thing).

Så det blei sånn her når han skulle true nokon: "Viddu ha bank, ellej?" eller "Þkal jeg banke dei, elleð?!"

 

Litt morosamt. :)

 

Men poenget var at det er rett som timb seier. Ein gong hadde "gojillaen" slått til ein annan i klassen. Fyren hadde brekke nesa, og ein tann var litt laus. Då ringte foreldra hans guten (som blei slått) til far hans "gojillaen".

"Hva så?" var responsen dei fekk frå faren hans då dei sa at sonen hans hadde slått til sonen deira.

Sprøtt.

Skulene er heller ikkje så flinke til å lause problemet med mobbing, må eg seie. Mange månaders mobbing kvalifiserer såvidt til ein liten koseprat inne hos lærarane. Kanskje ei utvising for nokre dagar - ein premie til mobbaren, eigentlig, sidan mobbarane ikkje er dei som treng så godt eit vitnemål når dei skal få seg jobb i framtida.

 

 

Om du vil ha ein motiverande tanke frå meg, så kan du berre tenkje på sånne valdelege idiotar - som han som banka deg - som gorillaer. Gorillaer er generelt litt tunge og store, litt sterke er dei og; dei er ogso ganske dumme i forhold til eit menneske, og så ville dei hatt problem på skulen - om dei hadde gått der, då. Dei fleste gorillaene vi hev på skulane Noreg passar ganske godt til den beskrivinga.

Lenke til kommentar
Leit å høre trådstarter. Håper hodet ditt ikke fikk alvorlige skader.(hjernerystelse er jo gale nok såklart).

 

Hvorfor gjorde han det mot deg? Hadde du yppet til bråk?

 

Synest ærlig talt mobbe offere som ikke har gjort noe skulle kunne ta igjen. (med alle midler).

 

Personlig hadde jeg tatt en kniv og knivstukket mobberen 40-50 ganger i magen, og sparket fjeset i stykker.

 

(og etter på spist tunga. *joke*)

Jøss. Går du og bærer på mye sinne? Øye for øye er en ting, men hode for øye blir noe ganske annet.

 

Har heldigvis vokst opp blant siviliserte mennesker, så jeg har ikke slåss siden barneskolen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...