Gå til innhold

Yey i dag fikk jeg bank for første gang


Anbefalte innlegg

Kan du ikke anmelde han da?

Det hjelper sikkert ikke en dritt. Vil heller ikke ha han som fiende for resten av livet hvis du skjønner hva jeg mener :roll:

 

det siste han forventer er en andmeldelse, om han angriper igjen andmeld han igjen, om han gjør det igjen andmel ham og han blir tvangsflyttet til en annen skole.

problem solved :devil:

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hjelper sikkert ikke en dritt. Vil heller ikke ha han som fiende for resten av livet hvis du skjønner hva jeg mener :roll:

Så du skal la denne situasjonen bare passere, late som ingenting? Du må selvsagt gjøre noe med saken og skal vi være fornuftige så er en anmeldelse muligens det beste (men du får ikke tilbake respekten), (litt avhengig av alvorlighetsgraden) men gutten får sikkert det på rullebladet og det er nok til å ødelegge litt for han videre i livet. Om du anmelder saken så kommer gutten neppe til å gjøre noe imto deg seinere, pga faren for å bli anmeldt igjen (Og alvorlighetsgraden øker).

 

Livet er brutalt.

Lenke til kommentar
Kan du ikke anmelde han da?

Det hjelper sikkert ikke en dritt. Vil heller ikke ha han som fiende for resten av livet hvis du skjønner hva jeg mener :roll:

 

Du får nok litt penger også, så kan du sikkert kreve at han skal bytte skole. Du kan jo lage en tråd i juss delen og skjekke litt.

Lenke til kommentar
Kan du ikke anmelde han da?

Det hjelper sikkert ikke en dritt. Vil heller ikke ha han som fiende for resten av livet hvis du skjønner hva jeg mener :roll:

 

det siste han forventer er en andmeldelse, om han angriper igjen andmeld han igjen, om han gjør det igjen andmel ham og han blir tvangsflyttet til en annen skole.

problem solved :devil:

 

Då har han jo alt blitt banket 2 ganger til

 

Tru han med å anmelde han hvis han gjør d igjen. Han e over 15, då kommer d på rullebladet. Og så lenge han har d på rullebladet, selv om d bare e en liten episode på ungdomskolen e d nok til at han for eksempel ikke kan reise til Amerika ;)

 

Eg tviler egentlig på at han gjør d igjen. Det e som en tidligere i tråden skrev. Du var på feil sted til feil tid. Det e folk som sitter uskyldig i fengsel pga. d.

Lenke til kommentar
Det hjelper sikkert ikke en dritt. Vil heller ikke ha han som fiende for resten av livet hvis du skjønner hva jeg mener :roll:

Så du skal la denne situasjonen bare passere, late som ingenting? Du må selvsagt gjøre noe med saken og skal vi være fornuftige så er en anmeldelse muligens det beste (men du får ikke tilbake respekten), (litt avhengig av alvorlighetsgraden) men gutten får sikkert det på rullebladet og det er nok til å ødelegge litt for han videre i livet. Om du anmelder saken så kommer gutten neppe til å gjøre noe imto deg seinere, pga faren for å bli anmeldt igjen (Og alvorlighetsgraden øker).

 

Livet er brutalt.

Respekt fra hvem?

Lenke til kommentar
La meg spørre deg om noe..

Var han utlending?

 

Btw..Er "Rigfar" fra midtøsten?

Nei, han er norsk

Nesten rart det ikke var utlending LOL!

Er det ikke mye jævlig med de forresten? Akkuratt nå for tiden så gjør de som hva de vill i Oslo, og det kan de ikke fortsette lenge med..

Men back-to-case, er de ikke veldig hissige for nesten ingenting?

 

Hva er det de FAENME prøver og forsvare? skjønner ikke jeg.. :mad:

Lenke til kommentar
Nesten rart det ikke var utlending LOL!

Er det ikke mye jævlig med de forresten? Akkuratt nå for tiden så gjør de som hva de vill i Oslo, og det kan de ikke fortsette lenge med..

Men back-to-case, er de ikke veldig hissige for nesten ingenting?

 

Hva er det de FAENME prøver og forsvare? skjønner ikke jeg.. :mad:

Hehe, Du høres veldig rasistisk ut (Men regner med du ikke er det).

Vi har en egen tråd for det, men kort sagt er Isreal pissd på Palestina pga at Jødene fikk seg et eget land etter andre verdenskrig og det hælvete Jødene gikk igjennom der (eller omvendt), uansett hvorfor deter så store demonstrasjoner er ikke akkurat pga dette men pga at Isreal bombarderer Palestina (Correct Me If Am Wrong).

Lenke til kommentar
Nesten rart det ikke var utlending LOL!

Er det ikke mye jævlig med de forresten? Akkuratt nå for tiden så gjør de som hva de vill i Oslo, og det kan de ikke fortsette lenge med..

Men back-to-case, er de ikke veldig hissige for nesten ingenting?

 

Hva er det de FAENME prøver og forsvare? skjønner ikke jeg.. :mad:

Hehe, Du høres veldig rasistisk ut (Men regner med du ikke er det).

Vi har en egen tråd for det, men kort sagt er Isreal pissd på Palestina pga at Jødene fikk seg et eget land etter andre verdenskrig og det hælvete Jødene gikk igjennom der (eller omvendt), uansett hvorfor deter så store demonstrasjoner er ikke akkurat pga dette men pga at Isreal bombarderer Palestina (Correct Me If Am Wrong).

Joa er nok derfor Demonstrasjoene pågår, hadde landet mitt blitt bombet hadde jeg nok demonstrert.

Tenkte mere på utlendinger i Norge generellt. Noen er jævla greie, mens noen tror de eier landet vårt. Noen er så tøffe/frekke at de skulle vært sendt tilbake..

Om jeg er rasistisk.. Vet ikke, kanskje jeg er i ferd med og bli det.. Begynner og få nok, men kan ikke slå alle over en kam.. Har fått helt nye tanker enn de jeg hadde for 1 år tilbake for og si det sånn..

 

Vet hva som kommer til og skje om utlendinger ikke liker noe de ser for og si det sånn..

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i din synsrettning om at Innvandrere muligens burde innrette seg enda bedre til det norske samfunnet, mange gjør det utmerket, men så er det visse utskudd som det også finnes blant nordmenn også. Jeg kjenner ganske mange utskudd, men de er evig greie de også, man må bare være ekstra varsom på hva man sier og ikke prøve å heve seg over dem (Leke større) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...