Gå til innhold

Yey i dag fikk jeg bank for første gang

Anbefalte innlegg

Slikt som det der kan man fint anmelde. Om ikke annet så får de seg en kraftig tilsnakk fra politiet og det kan faktisk hjelpe.

Ellers så er det kjekt å lære seg litt grunnleggende selvforsvar. Man trenger ikke være noe stor og sterk for å kunne forsvare seg litt. For eksempel så hvis noen tar et hodegrep som han gjorde på deg der så sett foten din innenfor hans fot samtidig som du bruker hånda for å dytte mot nesa eller øynene. Har ikke noe å si om han er sterkere enn deg da, om du gjør det så hardt du kan og riktig så går han rett i baken eller slipper veldig raskt.

Bilder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

andersio: kan hende du finner noe her:

fant ikke noen gode bilder/videoer ellers, men vet det er en del av det så om andre her kan finne det så er det flott.. ellers så kan du jo alltids sjekke ut kampforum.no Selv holder jeg på med kampsport, og det er en bra hobby, men man tenger ikke være godt trent eller å ha øvd masse for å lære noen av de grunnleggende teknikkene.. trening er såklart bra ettersom man lærer de bedre og mer på instinkt, men en del enkle ting er praktiske å kunne for hvem som helst.

Lenke til kommentar
andersio: kan hende du finner noe her:

fant ikke noen gode bilder/videoer ellers, men vet det er en del av det så om andre her kan finne det så er det flott.. ellers så kan du jo alltids sjekke ut kampforum.no Selv holder jeg på med kampsport, og det er en bra hobby, men man tenger ikke være godt trent eller å ha øvd masse for å lære noen av de grunnleggende teknikkene.. trening er såklart bra ettersom man lærer de bedre og mer på instinkt, men en del enkle ting er praktiske å kunne for hvem som helst.

Jeg har gått på Karate i 2 år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Neste gang han hopper på deg, bruk noe du har lært på karate. Visst du enda går på karate så forsvarer du jo deg selv.

Har vært i noen kamper selv, men det var mot min eldre bror.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Hvis du er 17/18 og ikke tar igjen når en 14-åring slår deg i "planeten" lurer jeg på hvor mye østrogen enkelte har i kroppen.

TS: På mandag, ikke ta hevn. Man gjør fra seg der og da, enten med kjeften eller neven og siden er det "glemt". Hevn og respekt og alt det der, er for pakkiser uten noen form for selvrespekt.

Du kommer over det og snart er det glemt. Tro meg.

Lenke til kommentar

andersio/Iskall: Karate er en kjekk hobby, men ikke så effektivt som faktisk selvforsvar. Men i noen av karatestilene lærer man nok litt basics.

ellers helt enig med don vito at hevn er ikke noe vits. Forsvar deg om det skjer noe (eller kom deg vekk om du kan), men ikke bruk tid på det ellers.

Lenke til kommentar

Edit @ G: Kunne ikke levd med det selv, men jeg er av en annen natur enn TS åpenbart. jeg hadde aldri tålt å bli herset med, verken verbalt eller fysisk. Da ville jeg heller slåss tilbake og fått juling om jeg var fysisk underlegen. Give some, take some. Nå som gjort er gjort og spist er spist, blir det helt feil å møte opp på mandag med skumle intensjoner. Han for heller bare si at, "faen heller, vi glemmer dette. Jeg feiga ut - slåssing er ikke min greie." Jeg hadde respektert det.

Gjør som meg, pump jern. Skal ikke mange kg med masse til før man føler seg som en fredet mann på byen.

Endret av Don Vito Corleone
Lenke til kommentar
Edit @ G: Kunne ikke levd med det selv, men jeg er av en annen natur enn TS åpenbart. jeg hadde aldri tålt å bli herset med, verken verbalt eller fysisk. Da ville jeg heller slåss tilbake og fått juling om jeg var fysisk underlegen. Give some, take some. Nå som gjort er gjort og spist er spist, blir det helt feil å møte opp på mandag med skumle intensjoner. Han for heller bare si at, "faen heller, vi glemmer dette. Jeg feiga ut - slåssing er ikke min greie." Jeg hadde respektert det.

Gjør som meg, pump jern. Skal ikke mange kg med masse til før man føler seg som en fredet mann på byen.

Joa, er forsåvidt enig, men han kommer garantert til å få diverse nicknames etter seg og med mindre han ikke ønsker å bli gjort til latter kommer det garantert til å bli trøbbel.

Nå er det forskjell på en bondeby og en hovedstad ;)

Lenke til kommentar

Situasjonen er slik at hvis han er eldre enn deg, er han som regel nødvendigvis større på utsiden. Jeg er Power-boy, og har drevet med styrkeløft og vektløfting i 3-4år, og jeg ville aldri latt ham slippe unna!

Det du må gjøre er å heve deg over ham. Mennesker med atferdsvansker, som ham, ender opp i fengsel eller med generell ulykke. Jeg vedder på at Rigfar er rimelig pencil-neck, og at du er mindre en ham, og at det er derfor han følte seg komfortabel med å gå løs på deg. Når han vokser opp, og kommer ut i virkeligheten vil han følge samme atferdsmønster, noe som vil føre han rett ned til han når bunnen. Vi snakker om en gutt som kommer til å spikre en del paller.

Rent objektivt, er det godt mulig at han kommer fra et dårlig hjem også. Faren hans drar sikkert anal én gang i uken etc.

Hvis du tar igjen fysisk synker du nesten ned på hans nivå. Du skal bruke alt av rettssystem for å få ham behind bars! :thumbup::rofl::grumpy: :grumpy:

Hvis han kommer etter deg igjen, må du selvfølgelig ta ham i forkjøpet :thumbs: :thumbs: :thumbs::shrug::realmad::idea: :idea: :wow::devil:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
jeg trodde det var om å gjøre å ikke bli banka, hvis man slår rett oppå hode så burde det ikke skje noe alvorlig tror jeg. ( der er skjellet i hodebunnen )

Hva om han slår for hardt ? Kuttskader og indre blødninger i hodet, tenk deg om før du skriver da!

Heldigvis knuste ikke flasken, men fornærmede måtte sy 15 sting og har fått psykiske problemer etterpå. - Artikkel

Slått med ølflaske - Halden

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Rart at ingen ser til denne 10. klassingen hvis han faktisk er litt ustabil?

:wallbash::grumpy:

Edit:

jeg trodde det var om å gjøre å ikke bli banka, hvis man slår rett oppå hode så burde det ikke skje noe alvorlig tror jeg. ( der er skjellet i hodebunnen )

Hva om han slår for hardt ? Kuttskader og indre blødninger i hodet, tenk deg om før du skriver da!

Edit: Sto jo ikke noe om hva han skulle slå med, men jeg er enig om at man burde tenke seg om før man tar\oppfordrer til vold\hevn..

Men uansett, så er ikke hevn løsningen. Hvis han prøver seg igjenn derimot, kan han vel lære av litt uventa juling.

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Jøss, du var seriøs.

Det er en viss forskjell på en left hook på kinnet og en glassflakse i hodet. Sistnvente er potensiellt dødelig, noe et slag i 99,99% tillfeller ikke er, spesiellt i den alderen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Edit: Sto jo ikke noe om hva han skulle slå med, men jeg er enig om at man burde tenke seg om før man tar\oppfordrer til vold\hevn..

Jo.

ta en tom ølflaske og slå den alt du har i hodet hans neste gang du ser han. Helst forran mange elever på skolen jeg tror ikke han kommer til å gi deg juling igjen da :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...