Gå til innhold

Yey i dag fikk jeg bank for første gang


Anbefalte innlegg

Det der er jo et problem som gjelder mange skoler i Oslo. Gikk en kar med AD/HD på trinnet over meg på ungdomskolen, svær var han også. Han fant på mye bøll, slo andre elever, slo lærere, kasta ting på folk. Likevel fikk han kommer tilbake på skolen gang etter gang, fordi det var jo ikke han sin feil at han hadde AD/HD. Det er så utrolig latterlig at slike får gå på offentlig skole, de har en hjerneskade og i motsetning til mange andre hjerneskader utgjør den jo faktisk også en fare for andre elever og lærere sin helse. Når man må gå rundt på skolen og føle seg utrygg fordi det går en totalt ustabil person rundt der er det noe som er veldig galt.

 

Edit: kom to ganger :s

Endret av Tremolo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Alltid lurt hvordan det er å få grisebank jg også, eneste problemet med skolen vår er at det er så mange utledninger, så hvis en kommer, kommer alle.

 

Men hvis det skjer igjen, ville jeg anbefale noen harde slag mot leveren (høyre og venstreside rett over hofta), og kanskje ta et hard tak i nøttene og dra hardt.

 

At alle AD/HD barn skal gå på egen skole syns jeg er latterlig. Jeg har en bror med AD/HD, og han har egentlig ingen problemer, bortsett fra å være veldig glemsk og leve i sin egen alder. At det skjer en vurdering, om ungen med sykdommen virkelig har problemer, forså å plassere han/hun på spesialskole er jeg derrimot ikke noe imot.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Alltid lurt hvordan det er å få grisebank jg også, eneste problemet med skolen vår er at det er så mange utledninger, så hvis en kommer, kommer alle.

Det er også det som er bra med Utlendinger, de står sammen, og de færreste av dem er ditchere. Kjenner du et par slike, er du sikra :p

 

Omtrent halvparten av dem er samla i en stor gjeng, som går i masseslagsmål og lignende. Med andre ord, syke folk.

Lenke til kommentar
At alle AD/HD barn skal gå på egen skole syns jeg er latterlig. Jeg har en bror med AD/HD, og han har egentlig ingen problemer, bortsett fra å være veldig glemsk og leve i sin egen alder. At det skjer en vurdering, om ungen med sykdommen virkelig har problemer, forså å plassere han/hun på spesialskole er jeg derrimot ikke noe imot.

Okaj, tar halveis tilbake det jeg sa om den saken da, så lenge personen ikke forstyrrer mer enn sin gjennomsnittlige medelev. Men når en person som åpenbart ikke klarer å la være å slå og å skape faenskap så kan ikke vedkommende gå på en normal skole kun fordi han har en hjerneskade.

Lenke til kommentar
La oss kalle han som som banka deg Rigfar.

 

Rigfar er en drittsekk.

Ja han er det, men han kan vell egentlig ikke noe for det ror jeg. Har har vist noen Sykiske problemer som lærene sa.

 

synd ikke norge praktiserer evig utvisning :cry:

 

ta kontakt med politiet og anmeld ham for voldsbruk, når politiet kommer heim til foreldrene for står de nok hvilken jævel han var.

 

skulle anmelde en fyr selv siden ham kom til meg kl 11 på kvelden og spurte etter snus, jeg svarte med at bare noobs snuser. dæken ka sur han var. truet med å banke meg med en slosshanske, drepe meg osv..

så jeg svarte enkelt å greit, kom igjen, jeg skal ikke stoppe deg. så etter mange artige kommentarer fra ham om diverse måter han skulle banke meg fikk han nok av latterkrampen min og slo meg litt i planeten.

det ende med at jeg gikk til noen naboer og fikk dem til å rine politiet og da de kom hadde de stokket av for lengs, så jeg satte en anmeldelse for voldsbruk og drapstrussler. eneste som er synd er at de ikke fant ham.

da jeg kom heim kunne jeg ha drept meg selv, aldri har jeg flirt og ledd bedre enn den kvelden. hadde ikke trodd at så mye jabla snakk kunne komme fra en dverg

 

selv om han var 3 år yngre enn meg tok det 10 minutter før han motet seg opp til å slå :rofl:

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
La oss kalle han som som banka deg Rigfar.

 

Rigfar er en drittsekk.

Ja han er det, men han kan vell egentlig ikke noe for det ror jeg. Har har vist noen Sykiske problemer som lærene sa.

 

synd ikke norge praktiserer evig utvisning :cry:

 

ta kontakt med politiet og anmeld ham for voldsbruk, når politiet kommer heim til foreldrene for står de nok hvilken jævel han var.

 

skulle anmelde en fyr selv siden ham kom til meg kl 11 på kvelden og spurte etter snus, jeg svarte med at bare noobs snuser. dæken ka sur han var. truet med å banke meg med en slosshanske, drepe meg osv..

så jeg svarte enkelt å greit, kom igjen, jeg skal ikke stoppe deg. så etter mange artige kommentarer fra ham om diverse måter han skulle banke meg fikk han nok av latterkrampen min og slo meg litt i planeten.

det ende med at jeg gikk til noen naboer og fikk dem til å rine politiet og da de kom hadde de stokket av for lengs, så jeg satte en anmeldelse for voldsbruk og drapstrussler. eneste som er synd er at de ikke fant ham.

da jeg kom heim kunne jeg ha drept meg selv, aldri har jeg flirt og ledd bedre enn den kvelden. hadde ikke trodd at så mye jabla snakk kunne komme fra en dverg

 

selv om han var 3 år yngre enn meg tok det 10 minutter før han motet seg opp til å slå :rofl:

Kan vell ikke anmelde en som ikke er myndig. vill uansett ikke gjøre det. Han har nok problemer fra før.

Lenke til kommentar

Slikt som det der kan man fint anmelde. Om ikke annet så får de seg en kraftig tilsnakk fra politiet og det kan faktisk hjelpe.

 

Ellers så er det kjekt å lære seg litt grunnleggende selvforsvar. Man trenger ikke være noe stor og sterk for å kunne forsvare seg litt. For eksempel så hvis noen tar et hodegrep som han gjorde på deg der så sett foten din innenfor hans fot samtidig som du bruker hånda for å dytte mot nesa eller øynene. Har ikke noe å si om han er sterkere enn deg da, om du gjør det så hardt du kan og riktig så går han rett i baken eller slipper veldig raskt.

Lenke til kommentar
La oss kalle han som som banka deg Rigfar.

 

Rigfar er en drittsekk.

Ja han er det, men han kan vell egentlig ikke noe for det ror jeg. Har har vist noen Sykiske problemer som lærene sa.

 

synd ikke norge praktiserer evig utvisning :cry:

 

ta kontakt med politiet og anmeld ham for voldsbruk, når politiet kommer heim til foreldrene for står de nok hvilken jævel han var.

 

skulle anmelde en fyr selv siden ham kom til meg kl 11 på kvelden og spurte etter snus, jeg svarte med at bare noobs snuser. dæken ka sur han var. truet med å banke meg med en slosshanske, drepe meg osv..

så jeg svarte enkelt å greit, kom igjen, jeg skal ikke stoppe deg. så etter mange artige kommentarer fra ham om diverse måter han skulle banke meg fikk han nok av latterkrampen min og slo meg litt i planeten.

det ende med at jeg gikk til noen naboer og fikk dem til å rine politiet og da de kom hadde de stokket av for lengs, så jeg satte en anmeldelse for voldsbruk og drapstrussler. eneste som er synd er at de ikke fant ham.

da jeg kom heim kunne jeg ha drept meg selv, aldri har jeg flirt og ledd bedre enn den kvelden. hadde ikke trodd at så mye jabla snakk kunne komme fra en dverg

 

selv om han var 3 år yngre enn meg tok det 10 minutter før han motet seg opp til å slå :rofl:

 

Du er født i 91, så han som ba om snus var 14?

Ville aldri (om jeg var 14) motet meg opp til å slå en 3 år eldre en meg (17\18?) xD :D

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

i tillegg til han frustrasjon over å ikke skremme meg ble han litt flau over sin vennegjeng, selv om han var den eneste som var rappkjeftet ble de andre litt skeptisk da han tydde til voldsbruk og en av dem prøvde å holde ham igjen siden de ble litt redd antar jeg :dribble:

 

og ja, om jeg var 14 hadde jeg aldri spurt en 17 åring om å få snus eller alkohol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...