Gå til innhold

Yey i dag fikk jeg bank for første gang

Anbefalte innlegg

Da var dagen kommet, fikk bank av en 10 klassing idag :nei: Skulle gå inn døra til skolen, i friminuttet da kom han og noen kompiser bak meg.(Han har sykiske problemer å har brukt vold mot elever før) Jeg gikk inn døra, han kom rett bak. Så dytta han til meg for å få meg vekk. Jeg sa ''Hva er vitsen med det a?'' Han stoppa. Så meg rett i øynene og sa. Ikke vær frekk a! Jeg er ikke frekk det er du som er frekk. Så dro han til meg. Tok hodet mitt under armen å slo løs på hodet mitt med hånda knytta. Jeg var helt i sjokk(Første gang jeg har blitt banka). Så jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg skrek at han skulle slutte, men han bare fortsatte å slå meg hardt i hode. Til slutt strakk jeg hånda opp til ansikket hans og grep tak i nesa og klorte litt og dro. Det hjalp ikke, det ble bare værre, han dytta meg inn i veggen og prøvde å slå meg i skrittet noe han ikke klarte. Han sa skal du slutte, skal du slutte! (Vet ikke hvorfor) Men jeg sa ja for at han skulle slutte. Så løp han. Jeg gikk bortover gangen hvor rektor kom og fortalte hva som hadde skjedd, jeg var helt i sjokk å gråt. Læreren min ringte mamma som kom å henta meg. Deretter dro jeg til legen for en sjekk. Hadde vist hjernerystelse. Så det skjedde meg idag. Skulle ønske jeg ikke hadde fått helt sjokk, da hadde jeg kansje gjort det litt bedre i kampen. Burde sånne folk som har brukt elever mot vold flere ganger få lov til å gå på vanlig skole? Burde heller gått på en slags spesial skole.

Beklager alle skrivefeilene

Endret av andersio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er noen trøst så fikk jeg skjelven selv både første og andre gang noen gikk på meg. Men jeg var slapp heldigvis unna legesjekk. Hvis han ikke er voldsomt mye større enn deg så gi han en på nesa med en gang hvis han ypper neste gang. Kom i forkjøpet så lærer han at du ikke er et lett bytte. Selv klarer jeg ikke å slå selv om motstanderen har slått meg flere ganger etterhverandre. :S

Lenke til kommentar

Og oppfordringer om vold og ulovligheter tilbake vil vi ikke ha noe av. Fort gjort at hevn får større konsekvenser enn det som gjorde at du tok hevn.

Så de av dere med fantasifulle forslag om hva som kan gjøres her, som ikke er lovlig, kan la være å poste det.

Lenke til kommentar
Og oppfordringer om vold og ulovligheter tilbake vil vi ikke ha noe av. Fort gjort at hevn får større konsekvenser enn det som gjorde at du tok hevn.

Så de av dere med fantasifulle forslag om hva som kan gjøres her, som ikke er lovlig, kan la være å poste det.

Slapp av Fredrik, det med kniven er bare en spøk.

Lenke til kommentar
Men seriøst...er ikke så lett å vite hva man skal gjøre. Hva sier foreldrene dine?

Luftgevær :whistle:

Alltid lurt på hvordan det er å få bank.. av ren nyskjerrighet :hmm:

Uansett, så var det en fyr på skolen vår som fikk bank for noen måneder siden.

Han hoppet på, og tok tak rundt halsen på en russisk kid som går i klassen min.

Og når man prøver å ta noen som er sikkert 190 høy og går på kickboksing, går det galt.

Endte med at han som tok kvele-tak ble løftet opp og med hodet først inni i en murvegg.. klarte ikke å stå etterpå. Røyste seg opp, datt rett i gulvet igjen.

For min del synes jeg han fyren som hoppet på (Og ble dengt i veggen) russeren fortjente det.. av div. andre grunner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...