MrAlien Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvor mage watts strømforsyning er det anbefalt å ha til et Aopen AK77-8XN hovedkort og en amd xp2600 cpu? Holder 200w? :o Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 fikk problemer jeg også...når jeg fikk xp 2500(barton).hadde bare 250 watt tower.måtte kutte ut en hardisk..har bestilt 360 watts tower nå,og da må det jo holde..men 200 watt tower er jo veldig lite...men du kan jo prøve deg frem..ikke koble alt med en gang..! Lenke til kommentar
jorank Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 kommer jo litt an på hvor mye ram, ant disker, hvilket skjermkort osv...men jeg tror det kan være litt lite ja...du bruker jo gjerne mesteparten på 5/12v kablene... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Sånn generelt sett så er 200W for lite til et top spekket oppsett i dag. Bare skjermkortene bruker jo mere strøm enn Think... Har du en høykvalitets 200W forsyning, så er det mulig du klarer å dra i land en oppstart og tilsynelatende ha en fungerende maskin, men når ting begynner å presses, når cpuen jobber fullt, harddisken leser, cdbrenneren brenner samtidig, da er sansynligheten stor for at du opplever ustabilitet. Da igjen kan du sikkert begynne å lure på hva som er feil... vel, det kan være strømforsyningen. Ca 300W skulle være nok til de fleste normale oppsett i dag, men så er det jo en god del mennesker på dette forumet som nettopp avskyr normale oppsett.... DrErling Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Les dette temaet her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4622&highlight= Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hvor mage watts strømforsyning er det anbefalt å ha til et Aopen AK77-8XN hovedkort og en amd xp2600 cpu? Holder 200w? :o Må vel si nei den er for liten, men det er jo bare å prøve og se om det går. Men ville kjøpt en på ca340/350watt og oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå