amelbye Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hei, jeg er ny i byen (altså Oslo) og lurer litt på hvilke utesteder jeg bør gå på. Jeg er ute etter et sted som er veltrafikert, der det er en del damer rundt 20-26år, lav nok musikk til at man kan snakke sammen uten å skrike, ikke dansegulv, men et hyggelig miljø der folk ikke bare snakker med de de allerede kjenner. Jeg vil også ha billig øl og gratis inngang. Musikkstil er ikke så viktig, men det hadde vært godt å slippe alt som kan minne om techno og trance... Kom med forslag Endret 9. januar 2009 av amelbye Lenke til kommentar
KS Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Høres ut som en drøm av et utested Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 så du mener at et slikt utested ikke finnes? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Joda, de finnes men det går ingen damer dit, bare gamle alkiser. Damene går på "gni-deg-inntil-min-kropp-disco", sånn er livet. Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 ingen? det er for kipt til å være sant, så det tror jeg ikke noe på Kom med noen vettuge forslag, takk! Lenke til kommentar
prfssrhlm Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Oslo Mekaniske Verksted. Veldig koselig bar på Grønland. Stille nok til at man kan prate sammen, dansing er ikke tillatt, men veldig mye bra musikk. Billigste ølen i byen er det nok ikke, men veldig trivelig atmosfære. www.oslomekaniskeverksted.no siden er håpløst elendig, men trivelig sted Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 oi, et skikkelig svar, takk skal du ha! skal sjekkes ut Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dra på Memphis på Grünerløkka... Har aldri hatt en dårlig kveld der... http://www.nattguiden.no/nattguiden/utested/326.html Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Joda, de finnes men det går ingen damer dit, bare gamle alkiser.Damene går på "gni-deg-inntil-min-kropp-disco", sånn er livet. Hahaha, ja, det er faktisk sant. Ellers så er det vel bare å rusle nedover Grünerløkka en kveld og kikke inn gjennom alle vinduene til du finner noe som ser ålreit ut. Bare husk å snu før du kommer til Karl Johan. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 er ikke så kjent i oslo sjøl xP Har nesten bare vært på et sted som heter Elsker... veldig koselig der, og billig øl! 36 kr eller noe for øl? rundt der... men er mest lesber der da xD Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Grünerløkka er nok stedet å dra hvis man er ute etter mer stille steder. Ellers syns jeg ikke Cafè Sør ved Youngstorget er så verst. Behagelig og god musikk, og muligheter for å prate på et akseptabelt nivå. Veldig utadvent klientell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå