Thor Håkonsen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Da var resultatene på plass - ikke heeelt som håpet. Men det ble da en kategoriseier ! http://www.exo-terra.com/en/photography/results2008.php Dan83 - jeg slo Benny Trapp Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da var resultatene på plass - ikke heeelt som håpet. Det får da være måte på forventninger, du vant jo en kategori. Gratulerer! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Man skal ikke være beskjeden. Gratulerer. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gratulerer. Morsomt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Gratulere =) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Da var resultatene på plass - ikke heeelt som håpet. Det får da være måte på forventninger, du vant jo en kategori. Gratulerer! Man deltar da vel for å vinne ? Og jeg er jo selvsagt fornøyd med å vinne en kategori, spesielt den kategorien, da det var den med størst konkuranse i... Takker jo og for evt stemmer, og gratulasjoner Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 gratulerer!!!=) PS: Benny Trapp har tatt bilder av reptiler i 15 år pluss, men han er vell mest flink på mere så kalt "arts bilder". Bildene hans mangler som regel noe "kunstnerisk", etter min mening...men tror ikke han er ute etter å ta slike bilder heller!! hvis du er interessert, så kan du se flere bilder på hans hjemme side: http://www.bennytrapp.de/ han har en del bra bilder!!! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Veldig mye bra bilder Trapp, mye bedre bilder enn han har med i konkuransen - det syntes jeg var litt rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå