Thor Håkonsen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jammen er ikke en nordmann nominert til Nactus Awards 2008 - dette er en verdensomspennende fotokonkuranse som kun omhandler reptiler og amfibier, og blir holdt av Exo Terra Ikke mindre enn 3 bilder fikk han nominert... Her kan du se årets nominerte bilder (og stemme) Nactus Awards 2008 - nominerte bilder Bildene til denne nordmannen er bilde nr 1 og 2 i kategori 4, samt bilde nr 1 i kategori 5. Det kan til og med være at noen av disse bildene har vært postet her på forumet.... Endret 31. januar 2009 av ThorEH Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Lurer virkelig hvem denne nordmannen kan være........ tøffe bilder ihvertfall. btw: du får gratulere karen hvis du tilfeldigvis møter han. Endret 9. januar 2009 av stoners Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal selvsagt viderebringe gratulasjoner om jeg treffer på ham Og skulle dere finne på å stemme, så håper jeg dere er nasjonalistiske - premien er en tur til Honduras som fotograf på en ekspedisjon i regi av Exo Terra Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Litt usikker på hva jeg skal stemme. Jeg unner deg turen, men er egentlig noen andre bilder jeg egentlig liker litt bedre... Vanskelig dette. Hadde jeg kjent deg IRL hadde valget vært enklere. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Og skulle dere finne på å stemme, så håper jeg dere er nasjonalistiske Or else : I may have to give you an offer you can't refuse Lenke til kommentar
arela Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tøft - lykke til. Det virker som du har sansen for slike uvæsen (les reptiler). Håper du bruker lange objektiv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Og skulle dere finne på å stemme, så håper jeg dere er nasjonalistiske Or else : I may have to give you an offer you can't refuse Toppers. Har alltids hatt lyst til å fotografere hestehoder i senga. Tom Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Merkelig. Fikk ikke lov til å stemme jeg. Alt for mange som stemmer fra Norge akkurat nå? Gekkoen (?) som slikket seg på øyet var forresten veldig stilig! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Du må stemme i alle kategorier Ja, det er en gekko (Uroplatus fimbriatus - Kjempebladhalegekko) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kan du alle de latinske navnene i hodet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Og skulle dere finne på å stemme, så håper jeg dere er nasjonalistiske Or else : I may have to give you an offer you can't refuse Betyr det at du gir meg din D300 hvis jeg stemmer på deg? Jeg kan ta i mot den i helgen, hvis det passer deg Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Kan du alle de latinske navnene i hodet? Jeg har sikkert de vitenskaplige navnet til ett hundretalls reptiler i hodet ja Betyr det at du gir meg din D300 hvis jeg stemmer på deg? Jeg kan ta i mot den i helgen, hvis det passer deg Så mye tror jeg neppe at din stemme betyr - men om noen gir meg en D3 (evt D3x) så kan vi snakkes Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg stemte på deg. Som takk for du slenge minst én kr i bøssa til en frelsesarmesoldat. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Stemte på deg jeg også tror jeg.. Sykt kuilt det nr 1 i kategori 4 =) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Takker for det Cruel - er enig med deg ang det bildet ,men tipper nok at de fleste stemmene kommer på bilde nr 2 i den kategorien. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Som takk for du slenge minst én kr i bøssa til en frelsesarmesoldat. Spanderte en 5'er jeg ! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 har du også fått bilde nominert, eller har jeg misforstått noe nå? Bildet av den gekkoen som slikker seg på øyet ser jo meget kjent ut Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det var vel egentlig poenget med hele tråden... Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) hehe...morsomt, kan se at han som var prosjekt lederen min i hellas når jeg jobbet der som frivillig har deltatt i tidligere konkurranser!! Navnet hans er Benny Trapp. Han har også, blant annet, gitt ut en bok om reptilene i sør hellas Endret 19. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå