Joachim_F Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 I de siste ukene har vi fått massevis av spennende konsollutgivelser på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Secret of Mana! Har det både på SNES og på Emulator, men skal jaggu kjøpe det på VC også nå! Lenke til kommentar
virulence Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde helt glemt av Trogdor, haha! Den sangen hans er jo dritbra. Secret of Mana må desidert lastes ned, det er jo blant de beste SNES-titlene å oppdrive. Hvilket sier litt! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har aldri spilt Sectret of Mana. Er det noe lignende som Zelda på snes? Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Årets spilltittel: "Fun! Fun! Minigolf" Da slipper jo i alle fall spillerne å gjøre opp en mening på egenhånd om spillets funhetsgrad. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skriv din kommentar....må kanskje prøve noen spill da:) Lenke til kommentar
Schlafen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Secret of Mana er ganske likt Zelda på SNES bare bedre mener jeg. Fantastisk spill Det skal uten tvil lastes ned og nytes time for time! Må forøvrig også nevne at det er utrolig synd at SoM 2 aldri kom til Europa og Norge Kanskje det er håp på VC etterhvert? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har selv aldri spillt Secret of Mana på SNES, men elsker Zelda A Link to the Past, er vel favoritten min på SNES, og av alle Zelda-spill. Så litt på Secret of Mana gameplay på youtube nå, og det ser jo meget bra ut. Skal laste ned å testes snarest Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Secret of Mana er kanskje det nest beste Jrpg som har kommet til samtlige formater. Syntes att Final Fantasy VI er hakket vassere enn Secret of Mana men det er en veldig god tittel og vis ikke jeg husker helt feil kan man spille 2 på SOM. Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Man kan spille 3 i Secret of Mana. Det likner også litt på Zelda, bortsett fra at man her går opp i level, må trene seg opp i våpen og magi osv (noe man ikke gjør i Zelda). Secret of Mana 2 (eller Seiken Densetsu 3 som det egentlig heter, SoM = Seiken Densetsu 2) ble aldri gitt ut utenfor Japan. De engelske versjonene man kan laste ned til emulator er oversatt av fans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg