satser Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg liker veldig godt humorserien, som Seinfeld, The War at home ol. Men det går jo bare en gang om dagen på tv og det er sjelden jeg får sett det de dagene. Hva skal jeg gjøre for å få sett det? Og har dere forslag til andre gode humorserier? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Scrubs råder eg deg til å se. My name is Earl er også veldig morsomt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Kjøp sesong-dvd'er eller last ned. Red.: Vil bare sikre meg, jeg har ikke nevnt noe med ulovlig nedlasting, for såvidt meg bekjent finnes det lovlig nedlasting av serier, iallfall enkelte. Endret 9. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
satser Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Så vis det da finnes lovlige nedlastingsider, har du et forslag? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Eh, nei. Jeg har sett en tidligere, men jeg fant den ikke igjen nå. Beklager. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 How I met your mother og the Big Bang teory er til å anbefale Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 En mulighet er vell å laste ned seriene? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Men det går jo bare en gang om dagen på tv og det er sjelden jeg får sett det de dagene. Hva skal jeg gjøre for å få sett det? Er det ikke bare å ta dem opp og se på dem når det passer deg? De siste 25 åra har folk flest hatt mulighet til dette, først med videospillere og etter hvert med DVD- eller harddiskrecordere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Family guy er helt hysterisk, går på viasat 4 flere ganger om dagen. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Freaks and Geeks, The Simpsons, South Park og Beavis and Butt-Head vil jeg anbefale. Den beste måten å se disse på er selvsagt på DVD. Endret 11. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan se South Park gratis og lovlig via nettet. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 En del gode serier for de som setter pris på britisk humor: Black Books Spaced Father Ted The IT Crowd Green Wing Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Family guy Simpsons South Park Endret 22. januar 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå