13652884521967 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har en Acer Aspire 6920g. den har en rar touch ting som kan styre lyden og masse annet. men nå har den låst seg på full lyd og lydløs! altså den har de blå lyd tingen på fullt og ikonet for lydlås er på! Men lyden fungerer fint den jeg kan bare ikke bruke touch panelet! PLAGSOMT!!!! hjelp... dette høres kansje ikke ut som et stort problem men det er UTROLIG FRUSTRERENDE!!!!! P.S. Dataen er helt ny (14 dager gammel) og har aldri gjennomgått noe "hardere medfart" Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 FANT PROBLEMET!!! TRÅDEN ER LØST!!! Lenke til kommentar
Nerdejente Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 FANT PROBLEMET!!! TRÅDEN ER LØST!!! Hei! Jeg har hatt akkurat det samme problemet som deg. I mitt tilfelle er det derimot ikke løst ennå. Kan du være så vennlig å forklare hvordan du fikk løst det? Lenke til kommentar
Nerdejente Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Greit. Etter mye med søking har jeg endelig fått svar på mitt eget spørsmål, og i motsetning til en annen skal jeg dele det med dere hvis noen andre har samme problem. Når Pc'en er inne i windows, ta ut strømledningen, deretter tar du ut batteriet. Sett batteriet inn igjen og skru på på vanlig måte så skal du se at multimediepanelet fungerer igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå