sonybe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei legger ut ett bilde som jeg tok på en treningstur,både for helsa og foto,fyr løs med meninger. Lenke til kommentar
znace Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 "this is wham am talking about" elsker fosser, spesielt de med vann i:p hehe veldig bra bilde må jeg si. hadde vert litt kult om det hadde vert litt bedere lys kansje men, litt sterkere farger oxo. men ellers drit bra Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mangler litt på orginalitet, men bra sånn rent billedmessig. Teknisk så mangler skarphet, og jeg savner litt mer brilians i fargene. Begge deler skyldes kanskje delvis lyset? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Et litt tamt bilde, syns jeg. Men samtidig liker jeg det, mest pga det er vanskelig å se hva som er rett horisont om du skjønner... Ser ut som om vannet renner på skrå til høyre. Artig effekt! Lenke til kommentar
sonybe Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Takker for att dere har tatt dere tid til og se på fossen,Skarpheten på bilde har nok blitt litt foringret etter skaleringen,fargene kunne sikkert vært blåst opp litt,men jeg likte det på den måten som det står fram på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå